اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک برگزار شد

طی مراسمی باحضور امام جمعه قرچک، فرماندار و سایر مسؤولین، مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک برگزار شد.

مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه بخشداری مرکزی قرچک، اظهار کرد: حضور میدانی بخشدار سابق و پیگیری همیشگی در روستاها و بین مردم برای حل و فصل مشکلات و مسائل بر زمین‌مانده، حساسیت در زمینه مسائل مالی و اداری و کار بدون حاشیه یکی از نکاتی بود که بخشدار جدید باید به همین نحو و حتی بهتر ادامه بدهد.

وی گفت: بخشدار جدید از خود مجموعه وزارت کشور و فرمانداری است که بومی و مورد افتخار در زمینه سلامت کاری، اخلاقی و خانوادگی و از همه مهم‌تر، جوان انقلابی، بصیر و ولایتمدار است.

امام جمعه قرچک افزود: دولت سیزدهم می‌طلبد که مدیرانش علاوه بر جوانی و پرانرژی بودن، مردمی باشند و مشکلات مردم را با دقت و سرعت زیاد رسیدگی و مشکل‌گشایی کنند که این خصوصیت در بخشدار جدید مشهود است.

اسماعیلی بیان کرد: اگر خدمت‌رسانی به مردم اصل باشد، با توجه به قابلیت‌های بخشدار جدید، قطعا مردم، امام‌جمعه و همگان از خدمات خالصانه‌ وی حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بازوهای توانمند بخشدار هستند که در ارتقای خدمات‌رسانی عمرانی، فرهنگی و غیره به مردم شریف قرچک، بسیار موثر و کمک‌حال خواهند بود.

بخشدار جدید قرچک خستگی‌ناپذیر و مشورت‌پذیر باشد

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک در ادامه این مراسم، اظهار کرد: بستر شکوفایی تولید در روستاها مهیا است به‌ویژه در قرچک که مناطق روستایی آن دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف هستند و در این راستا باید برای تقویت اقتصاد روستا گام برداشت.

وی گفت: افزایش و شتاب در اجرای طرح‌های عمران روستایی مطالبه بحق مردم و انتظار مسئولان بالادستی است.

فرماندار قرچک افزود: وضعیت راه‌های روستایی و تقویت و توسعه زیرساخت‌های اساسی کمترین کاری است که می‌توان برای قشر شریف روستا انجام داد.

فاتحی نژاد بیان کرد: درهم‌آمیختگی روستاهای بخش مرکزی قرچک، جمعیت زیاد و نزدیکی به شهر می‌طلبد که نگاهی متوازن به حوزه روستاها داشته باشیم و در راستای پیشرفت عدالت محور روستا‌ها و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و روستایی را محور اصلی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود قرار داده و ما نیز به تأسی از سیاست‌های دولت، بازدید از روستاها، آشنایی دقیق با مشکلات و نشست با اهالی را در دستور کار قرار داده‌ایم و به جد دنبال رفع مشکلات مطرح شده هستیم.

فرماندار قرچک افزود: طبق آیات و روایات، مسئولیت‌ها امانت الهی بوده و مردم ولی نعمت ما هستند، حقوق ما از بیت‌المال پرداخت می‌شود و لذا باید به بهترین نحو از بودجه، اعتبارات و زمان به نفع مردم بهره برده تا به دین اسلام، انقلاب و مردم خیانت نکرده باشیم.

فاتحی نژاد گفت: ویژگی‌های بخشدار جدید از جمله جوان بودن، انقلابی، دارای تجربه وزارت کشوری، بومی، متواضع، مشورت‌پذیر، آشنایی به امور شهرستان باعث شد به سمت این انتخاب برویم.

وی خاطرنشان کرد: بخشدار سابق در برهه سختی مسؤولیت داشت و اقدامات و پیگیری‌های خوبی برای قرچک داشت که جای تقدیر دارد.

فرماندار قرچک ابراز کرد: امیدوارم همه ما در هر جایگاهی که مسئولیت پذیرفته‌ایم آثار نیک برجای بگذاریم و بخشدار جدید قرچک نیز در دوران تصدی خدمات شایسته‌ای به روستاییان ارائه دهد.

نعمت جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را باید قدر دانست

مجید قیصر پناه سرپرست بخشداری مرکزی قرچک در ادامه این مراسم اظهار کرد: توفیق خدمت گزاری در قامت بخشداری نصیب شده و شکرگذاری عملی بنده در قالب کار و تلاش شبانه روزی و خدمت بی منت و تلاش بی وقفه در راستای حل مشکلات خواهد بود.

وی گفت: تقاضا دارم در این مسئولیت ما را راهنمایی و یاری کنید تا بتوانیم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دولت مردمی گام برداریم.

سرپرست بخشداری مرکزی قرچک افزود: در دیدار سران دولت با رهبری بر خسته نشدن از دیدار با مردم و کار و تلاش برای مردم تاکید شد که تلاش  می‌کنیم تا کارها هرچه سریع تر و با سرعت بیشتر مسیر خودش را طی کند و در روستاها در جمع مردم حضور پیدا کنیم تا بتوانیم مشکلات آنان را حل کنیم.

قیصرپناه بیان کرد: از جمله برنامه های بنده تکمیل پروژه ها، اشتغالزایی با کمک بنیاد برکت، توسعه روستایی در تمام حوزه ها و مباحث فرهنگی از جمله گسترش خانه عالم و غیره است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول