اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیدصالحی: از تعویق بازی فقط شهرخودرو ضرر می‌کند/می‌خواهند سَر ما را ببرند

مدیر تیم شهرخودرو گفت: باشگاه صنعت نفت چارتر می‌گرفت یا زودتر خودش را به مشهد می‌رساند تا بازی‌اش با تیم ما به تعویق نیفتد.

سیدصالحی: از تعویق بازی فقط شهرخودرو ضرر می‌کند/می‌خواهند سَر ما را ببرند

سید مهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه باشگاه نفت آبادان مدعی تعویق یک روزه دیدار این تیم با شهر خودرو از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شده است، اظهار داشت: بازی‌ها پنج روز یک بار برگزار می‌شود و تیم ما پس از بازی با صنعت نفت آبادان باید به مصاف استقلال برود. مدتی است هوای خوزستان و آبادان غبار آلود است. باشگاه نفت آبادان باید زودتر اقدام می‌کرد تا این تیم یک تا دو روز زودتر به تهران می‌آمد و از این شهر به مشهد سفر می‌کرد‌.

وی افزود: با توجه به تعطیلات عید فطر در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هیچ پروازی از مشهد به تهران وجود ندارد و به همین دلیل تیم ما برای ساعت ۲۱:۳۰ فردا شب برای ۴۵ نفر بلیت سفر به تهران گرفته است. اگر بازی به تعویق بیفتد، ما نمی‌توانیم به تهران بیاییم‌. با سازمان لیگ صحبت کرده و گفته ایم اگر بازی مان با نفت آبادان به تعویق بیفتد، وضعیت شهرخودرو چه می شود؟

مدیر تیم شهرخودرو اضافه کرد: شنیده ایم تیم نفت آبادان فردا ساعت ۱۳ قرار است به مشهد بیاید. در این حالت دلیلی ندارد بازی را یک روز عقب اندازند. اعتراض خود را به تعویق بازی اعلام کرده‌‌ایم اما سهیل مهدی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات می‌گوید این موضوع به ما ارتباطی ندارد. شرایط تیم ما خاص و ویژه است. اگر یک روز بازی با نفت آبادان را به تعویق اندازند، تا جمعه نمی‌توانیم به تهران سفر کنیم. تیم ما دوشنبه هفته آینده باید به مصاف استقلال برود.

سیدصالحی خاطرنشان کرد: تمام امکانات و زندگی ما در تهران است تمرینات‌مان را هم در این شهر برگزار می‌کنیم مگر می‌شود دیدارمان با صنعت نفت یک روز به تعویق بیفتد و متعاقب آن سه روز نتوانیم به تهران بیاییم. سازمان لیگ به ما بگویید چگونه در صورت  تعویق بازی به تهران بازگردیم. با توجه به تعطیلات عید فطر از مشهد به تهران پروازی نیست. صنعت نفت آبادان چنین مشکلی دارد. از امشب تا بامداد فردا سه پرواز از اهواز به مشهد وجود دارد. باشگاه صنعت نفت باید زودتر اقدام می‌کرد تا تیمش سریع‌تر به تهران یا شهرهای دیگر برود و از آنجا به مشهد بیاید. ما که نباید تاوان تیم‌های دیگر را بدهیم.

وی افزود:‌ چگونه بازی تیم ما با مس رفسنجان در جام حذفی به دلیل بارش برف در سرچشمه به سیرجان منتقل شد در آن زمان باشگاه مس به این دلیل که پس از شهرخودرو با سپاهان بازی داشت قبول نکرد دیدارش با ما یک روز به تعویق بیفتد و به همین دلیل تیم ما را از رفسنجان به سیرجان آوردند و اینکه چون شهرخودرو قعرنشین است باید هرچه می‌خواهند به ما بگویند. هرچند قانون فدراسیون می‌گوید یک تیم باید 24 ساعت قبل از بازی در شهر محل برگزاری مسابقه باشد اما وقتی چنین اتفاقی افتاده باشگاه صنعت نفت باید پرواز چارتر بگیرد و به مشهد بیاید.

مدیر تیم شهرخودرو تصریح کرد:‌ اکنون جواب ضرر تیم ما را چه کسی می‌دهد؟ تیم ما هتل و بلیت پرواز فرداشب خود را گرفته است. شرایط تیم شهرخودرو حاد است ما را هم در نظر بگیرید چگونه بازی شهرخودرو با مس را از رفسنجان به سیرجان می‌اندازید تا زمین مس سرچشمه خراب نشود اما حاضر نیستید طوری رفتار کنید که تیم صنعت نفت زودتر به مشهد بیاید؟ از بعدازظهر امروز تمام پرواز از اهواز انجام شده اما تیم آبادانی حاضر نیست به این شهر بیاید. درخواست می‌کنم هر طور می‌توانند تا فردا صبح خودشان را به مشهد برسانند. این موضوع مشکل شهرخودرو نیست که ما بخواهیم ضرر کنیم. 

سیدصالحی ادامه داد: همه می‌داند یک ماه است هوای آبادان و اهواز غبارآلود است آیا نباید باشگاه صنعت نفت برای سفر به مشهد تصمیم بهتری می‌گرفت. ما به هیچ وجه نمی‌توانیم قبول کنیم که این مسابقه یک روز به تعویق بیفتد. اگر تیم ما نتواند تا جمعه به تهران بیاید و یک روز هم کمتر استراحت کنیم چگونه بدون تمرینات مناسب به مصاف استقلال برویم؟ آیا آقایان می‌خواهند سر شهرخودرو ببرند که اینگونه با ما رفتار می‌کنند؟ 

وی ادامه داد: سازمان لیگ باید با همه تیم‌ها به یک شکل رفتار کند و به همین دلیل باید تیم صنعت نفت را اجبار کند تا هرچه سریع‌تر به مشهد بیاید. اگر می‌توانند هر طور شده پرواز چارتر بگیرند و تا فردا صبح به مشهد برسند نه اینکه بی‌خیال باشند تا بازی یک روز به تعویق بیفتد. باز هم تأکید می‌کنم تا جمعه از مشهد به تهران پرواز نیست. انتظار ندارید که ما با اتوبوس به تهران بیاییم. باور کنید نمی‌توانیم بابت هزینه هتل، پرواز و هزینه اقامت داوران ضرر بدهیم. صدای خود را به کجا برسانیم؟ 

مدیر تیم شهرخودرو عنوان کرد:‌ اگر شهرخودرو جای صنعت نفت بود هرطوری بود ما را مجبور می‌کردند تا خودمان را به مشهد برسانیم همانگونه که شرایط مهمان را درک می‌کنند شرایط میزان را هم درک کنند. شهرخودرو 6 بازی فینال‌گونه پیش‌رو دارد حتی نمی‌توانیم یک روز را از دست بدهیم.اکنون هم اگر تا جمعه یک پرواز به سمت تهران می‌آمد مشکلی با تعویق بازی نداشتیم و به تیم صنعت نفت کمک می‌کردیم. نمی‌توانیم سه روز در مشهد بمانیم و تمرین کنیم زیرا  زمین تمرین در مشهد نداریم. با تعویق بازی جز اینکه به شهرخودرو آسیب برسد، اتفاقی دیگری نمی‌افتد. 

سیدصالحی گفت: شهرخودرو در شرایط حساسی قرار دارد وضعیت صنعت نفت در جدول مثل تیم ما نیست. تیم ما برای بازی رفت خود مقابل مس رفسنجان خواهش و تمنا کرد یک روز به بازی را به تعویق اندازند اما قبول نکردند و نتیجه را 3 بر صفر زدند و گفتند مشکل تیم‌ خودتان است اما اکنون می‌گویند مشکل آب و هوایی است. باشگاه صنعت نفت یک ماه می‌دانست هوای آبادان و اهواز غبارآلود است و باید زودتر دست به کار می‌شد. ساعت 10 -11 امشب و 2 بامداد فردا پرواز از اهواز به مشهد وجود دارد صنعت نفت خودش را به اهواز می‌رساند و از آنجا به مشهد پرواز می‌کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول