اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

10 ذاکر ایرانی در مسابقه استعدادیابی مداحی کربلا، برتر شدند

سرپرست تیم ایران در مسابقات «وجیها بالحسین» کربلا گفت: در این مسابقات که به صورت خصوصی برگزار شده بود، به نفر اول حدود 100 میلیون تومان، نفر دوم ٧٠ میلیون تومان و نفر سوم یک دستگاه گوشی تلفن هدیه دادند.

10 ذاکر ایرانی در مسابقه استعدادیابی مداحی کربلا، برتر شدند

حسن خانچی، داور مسابقات و سرپرست تیم ایران در مسابقات وجیها بالحسین کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسابقات مداحی وجیها بالحسین (ع) به میزبانی کشور عراق در شهر کربلای معلی برای سومین سال برگزار می‌شود که امسال برای اولین‌ بار به صورت بین‌المللی شکل گرفت و در زبان‌های فارسی و ترکی هم شرکت‌کننده پذیرفت.


امیرحسین باقری، شرکت کننده نوجوان ایرانی در مرحله فینال

حمزه محسن از عراق نفر برگزیده شد

وی ادامه داد: مرحله نهایی این مسابقات در روزهای پایانی ماه رمضان با حضور شرکت‌کنندگان ایرانی برگزار شد و در نهایت نفرات برتر مشخص شدند. حمزه محسن از کشور عراق در این مسابقات به عنوان برگزیده انتخاب شد.

اسامی نفرات برگزیده در ۳ بخش مسابقات

خانچی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۳ بخش داخلی ویژه مداحان عراقی، بخش بین‌الملل با حضور مداحان سایر کشورها و بخش ویژه برگزار شد، گفت: در بخش بین‌الملل ایرانیان در رشته فارسی حسن حیدرزاده، امیر سلیمانی و میثم بهرامی به ترتیب اول تا سوم و در بخش ترکی ابوالفضل واعظی، امیرحسین باقری، مصطفی محمدی و الیاس شیرمحمدی به ترتیب اول تا چهارم و در نهایت در بخش عربی حسین الحریزی، مهدی دورقی و حسین جنامی موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.


خودروی اهدایی به نفر برگزیده مسابقات

سرپرست تیم ایران در مسابقات وجیها بالحسین کربلا در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات که به صورت خصوصی و توسط شخص عماد الزبیدی مدیر شبکه الکمیل برگزار شده بود، به نفر اول حدود ۱۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ٧٠ میلیون تومان و نفر سوم یک دستگاه گوشی آیفون هدیه دادند. به نفر برگزیده هم یک دستگاه خودرو به اضافه ٣٠٠ میلیون تومان و یک دستگاه گوشی آیفون هدیه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول