اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سومین جشنواره ملی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش شهریور برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش گفت: سومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجوی نیروی زمینی ارتش در شهریور برگزار می‌شود.

سومین جشنواره ملی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش شهریور برگزار می‌شود

امیر سرتیپ دوم بهروز دولتشاه رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درباره سومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال، قصد داریم این جشنواره را در سطح ملی و با حضور بیش از 10 شرکت دانش‌بنیان مرتبط با حوزه و صنایع دفاعی در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار کنیم.

وی افزود: هم اکنون در حال جمع‌بندی طرح های ارائه شده به جشنواره هستیم. بناست که مراکز پژوهشی و آموزشی وزارت علوم و دانشگاه های سطح تهران به طور کامل در این جشنواره شرکت کنند. طبق دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش قرار است سومین جشنواره در سطح وسیعی برگزار شود و همه محققان اعم از نظامی و غیر نظامی می‌توانند طرح‌های خود که مرتبط با حوزه دفاعی است را به این جشنواره ارائه کنند.

رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نزاجا گفت: قرار است از چهره‌های علمی و دفاعی همچون امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیداکنند.

امیر سرتیپ دوم دولتشاه در پایان درباره زمان برگزاری سومین جشنواره ملی شهید نامجو گفت: سعی می‌کنیم سومین جشنواره ملی شهید نامجو شهریورماه امسال در هفته پژوهش یا هفته دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول