اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: انتصابات در وزارت کار رفیق‌محور است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: انتصابات در وزارت کار، رفیق‌محور بوده و انگیزه‌ها را در بین نیروهای زبده و جوانان متخصص وزارتخانه از بین برده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: انتصابات در وزارت کار رفیق‌محور است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سوال سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و 16 نماینده دیگر در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) مجلس قرار داشت. 

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی در تشریح روند بررسی این سوال در این کمیسیون گفت: بر اساس اظهارات آقای موسوی لارگانی در کمیسیون؛ شایسته سالاری در انتصابات یکی از الزامات مدیریتی است و باید به نیروهای متخصص و کاردان و انقلابی داخل سیستم توجه کرد، لیکن در دوره مدیریت جدید وزارتخانه عظیم تعاون کار و رفاه اجتماعی همانگونه که انتظارش میرفت شاهد حجم زیادی از انتصابات برون سازمانی هستیم.

وی افزود: انتصاباتی بیشتر رفیق محور که انگیزه ها را در بین نیروهای زبده و جوانان متخصص وزارتخانه از بین برده است، نماینده فلاورجان اذعان دارد که وزیر با اتوبوسی از نیروهای همراه کارنابلد وارد سیستم شده و هیچ توجهی به ظرفیت‌ها، حجم کار و وظایف ندارد لذا خواستار ایراد توضیحاتی پیرامون دلیل این اقدامات و انتصابات که آینده‌ای نامشخص به دنبال دارد، شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: پاسخگوی نیروهای متخصص و باتجربه و جوان وزارتخانه باید مشخص شود که چه کسی است چراکه بعضا شاهد بودیم بدون کسب نظر مراجع نظارتی و امنیتی انتصاباتی انجام شده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول