اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از ۱۹ ساعت عملیات جستجو، پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کشف شد .

کشف پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

امان اله جهانبین در گفت و گفت با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساعت۲۲ شب گذشته با تماس تلفنی مردمی با مرکز (Eoc )مرکز پاسخگویی به نیازهای امدادی اضطراری و ندای امداد کشیک امدادونجات(۱۱۲) اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: با پیگیری امام جمعه چرام و مسئولین شهرستانی مبنی بر مفقود شدن فردی ۵۱ ساله در ارتفاعات صعب‌العبور کوه ساورز این شهرستان بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد نجات شهید تقی نژاد( جوخانه ) جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیتدهلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا صبح گاه امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت عملیات جستجو ادامه داشت ، تصریح کرد: صبح امروز نیز چهار تیم ۴نفره از جمعیت هلال احمر چرام ویک تیم ۵ نفره امدادونجات کوهستان از جمعیت هلال احمر کهگیلویه به منطقه اعزام شدند و با تقسیم‌بندی بخش‌های مختلف ارتفاعات مشرف به شهر چرام و منطقه امامزاده علی سادات، عملیات جستجو را به صورت گسترده ادامه دادند.

جهانبین عنوان کرد: بنا به ضرورت و با همکاری مقامات نیروی انتظامی منطقه ،گوشی فرد مذکور ردیابی شد و در محلی به نام موروک و نزدیک به روستای دلی خلیفه ای در دامنه کوه ساورز پیکر بی‌جان فرد گمشده کشف شد و به وسیله برانکارد و تخته نجات به پایین ارتفاعات حمل و جهت انتقال به سردخانه به نیروهای شهرداری تحویل گردید. 

وی گفت: ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه بعد از ظهر امروز پایان عملیات اعلام شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: این فرد ۵۱ ساله فوت شده اهل دهدشت بوده و به دلیل افت فشار و توان جسمی از پا افتاده و به علت سرما زدگی و برودت هوا جان سپرده است .

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول