اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استاد دانشگاه کانادایی: درگذشت طالب زاده خسارت بزرگی برای ایران و جهان است

استاد دانشگاه لث‌بریج کانادا گفت که فقدان نادر طالب زاده، خسارت بزرگی است، ولی حضور معنوی او همچنان ادامه دارد.

استاد دانشگاه کانادایی: درگذشت طالب زاده خسارت بزرگی برای ایران و جهان است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پرفسور «آنتونی جیمز هال»، استاد دانشگاه لث‌بریج کانادا تأکید کرد که فقدان نادر طالب زاده، خسارت بزرگی برای ایران و جهان است.

هال در گفتگو با پرس تی‌وی گفت: «اینکه دیگر جسم این مجری، متفکر، فیلسوف و فرد بسیار خلاق، بین ما نیست خسارت بزرگی برای ایران و جهان است. هرچند حضور معنوی او ادامه دارد».

وی در ادامه به تجربه حضور خود در ایران و کنفرانس افق نو اشاره و تصریح کرد:« او در سال ۲۰۱۴ من را به کنفرانس بین المللی افق نو دعوت کرد و این دعوت باعث شد که درک من از جهان حقیقتا تغییر کند. حضور در تهران، جایی که بسیار از اخبار حساس جهان را به خود اختصاص داده و من در مورد آن فقط خوانده بودم و تجربه دست اول نداشتم بسیار شگفت انگیز بود.

جیمز هال در پایان خاطر نشان کرد: «باید بگویم که شنیدن صدای بسیاری از افراد مختلف نظام فعلی جهان از منطقه آمریکای شمالی و به ویژه اروپا و همچنین ایرانیان یک تجربه شگفت انگیز بود و درک من از جهان را گسترش و ظرفیت من را برای انجام مسئولیتم به عنوان یک استاد دانشگاه افزایش داد تا بتونم درک درستی از بسیاری از مسائل جاری جهان داشته باشد».

نادر طالب‌زاده پس از مدتی تحمل بیماری و نارسایی قلبی جمعه نهم اردیبهشت درگذشت. مراسم وداع با پیکر استاد طالب‌زاده امروز شنبه از ساعت۱۶ تا ۱۸ در معراج شهدا برگزار شد و مراسم تشییع پیکر سردار جبهه فرهنگی انقلاب یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در خیابان ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد. پیکر او در جوار مزار شهید آوینی به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول