اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| پایان پویشی برای رفع دلتنگی/ امسال هم خبری از نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب نیست

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه صبح امروز اعلام کرد نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود. «فارس من» به منظور پیشگیری از انتشار بیش‌تر دعوت برای «اقامه نماز عید به امامت رهبر انقلاب» و اطمینان از حفظ سلامت هموطنان، این پویش را مختومه اعلام می‌کند.

فارس من| پایان پویشی برای رفع دلتنگی/ امسال هم خبری از نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب نیست

گروه فارس من: اواسط هفته گذشته، پویشی در سامانه «فارس من» ثبت شد که امضاکنندگان آن خواستار برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب شده بودند. واکسیناسیون بخش قابل توجهی از جامعه در ماه‌های اخیر، بهبود نسبی شرایط کرونایی و برگزاری مجدد بعضی مراسم‌هایی که در دو سال گذشته با نظر ستاد کرونا محدود یا ممنوع شده بود، مردم را امیدوار کرده بود که می‌توانند پایان دو سال دلتنگی نمازهای پرشکوه عید فطر را جشن بگیرند.

البته اطلاعات اولیه خبرگزاری فارس نشان می‌داد که به دلیل پیش‌بینی ازدحام جمعیت بسیار زیاد در نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب و خطر شیوع مجدد بیماری کرونا، عملا امکان اجابت چنین درخواستی وجود ندارد. لذا تبلیغ پویش در دستور کار «فارس‌من» قرار نگرفت. اما به دنبال برگزاری راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده و حماسی مردم در آن، این پویش نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در کمتر از یک روز، بیش از ۷هزار امضا دریافت کرد.

باتوجه به این استقبال گسترده، خبرگزاری فارس نیز بر اساس تعهد خود به مخاطبان، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داد و خبر اولیه از این پویش را منتشر کرد. اما به فاصله چند ساعت و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه صبح امروز رسما اعلام کرد که نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله صدیقی و در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

«فارس من» ضمن احترام به نظر مخاطبان و علیرغم سرعت بالای افزایش امضاها، به منظور پیشگیری از انتشار بیشتر این درخواست و اطمینان از حفظ سلامت هموطنان، این پویش را مختومه اعلام می‌کند.


به منظور حفظ سلامت هموطنان، پویش برگزاری نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری، توسط «فارس من» مختومه اعلام شد

 

 

در ادامه، ضمن پوزش از مخاطبان عزیزی که امکان پیگیری خواسته آنان مقدور نیست و در راستای انعکاس نظر آنان، به بازخوانی تعدادی از پیام‌های وارده در این باره می‌پردازیم:

  • حقیقتا بسیار مشتاقیم و چشم به راه.
  • دلتنگ دیدار حضرت آقاییم. جایزه دنیایی روزه‌مان ان‌شاءالله دیدار حضرت اقا باشد در نماز پرفیض عید فطر.
  • حتی برای ما که  تهران نیستیم تماشای نماز عید توسط آقا لذت وصف‌ناپذیری دارد.
  • خیلی ممنونم از کسانی که این پویش رو راه انداختند. واقعا چه شود اگه بشه. جانم فدای رهبرم. لبیک یا خامنه‌ای. هر طور هم خود آقا صلاح بدونند.
  • به نظر من خواسته‌ای بسیار خودخواهانه هست. اگر احتمال یکهزارم درصد یا کمتر وجود داشته باشد که ایشان خدایی ناکرده مبتلا به ویروس شوند، فقط به خاطر رفع دلتنگی خودتان، ایشان را دارید در خطر می اندازید. خیلی خطرناک و خودخواهانه است. خواهشاً یا فارس این پویش را حذف کند یا مردم حمایت نکنند.
  • هرچی صلاحه، ولی ما خیلی دوست داریم جور بشه
  • ما که راهمون دوره. ان شاءالله قسمت بشه.
  • آقاجان! با صدای گرمت دلگرممان کن و عیدی ما را شنیدن صدایت در نماز عید قرار بده. به نیت نماز در قدس شریف و به امامت مهدی زهرا(س)
  • ان شاء الله آقا سرش سلامت باشد وحال دلش وروح وروانش و جسمش خوب باشد تا بتواند نماز عید را اقامه کند. تنت سلامت وعمرت با برکت ان شاالله.
  • سلام. ولی به نظرم اصلا به مصلحت نیست؛ من که حمایت نمی‌کنم. سرآقامون سلامت.
  • متاسفانه گاهی احساسات بر عقل حاکم می‌شود. درست است که همه دوست داریم طعم شیرین نماز عید فطر را با امام و رهبرمان بچشیم ولی باید نگران سلامتی ایشان هم باشیم.
  • اصلا خطبه‌های حضرت آقا بی‌نظیره، دلگرم کننده است، انرژی مثبت می‌ده به ملت.
  • ای کاش علاوه بر نماز عید فطر، نماز جمعه تهران هم سالی یک بار حضرت آقا می‌خواندند، خیلی عالی می‌شد.
  • مخالفم، چون ما نباید برای رهبر جامعه تعیین تکلیف کنیم بلکه ما باید منویات ایشان را اجرا کنیم
  • همه بچه حزب‌اللهی‌ها و عاشقای حضرت آقا از ته ته قلب و وجودشون عاشقانه دوست دارن نماز عید به امامت نائب امام زمانمون باشه. اما اگه خودشون صلاح دونستن که نیان ماهم به نظر حضرت آقا احترام میذاریم. بنده به این پویش رای ندادم و حمایت نکردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول