اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

خرید ۳ میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در 90 روز گذشته مبلغ 30 میلیارد ریال تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام خریداری شده است.

خرید ۳ میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه انتقاد رسانه را هدیه دانست و گفت: من پذیرای انتقاد منصفانه و راهکار اصحاب رسانه هستم.

وی با بیان اینکه در این دوره تحول در ساختار مدیریتی را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: مدیرانمان باید آینده پژوه و برنامه ریز باشند؛ ایجاد انگیزه و امید به آینده در بدنه اجتماعی دانش آموزان به جد در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: برنامه جامع برای عدالت آمورشی در سطح استان را مد نظر داریم و هرکسی در هر نقطه‌ای از استان دانش آموزی بازمانده از تحصیل به واسطه مشکلات آموزشی معرفی کند یک میلیون تومان جایزه می‌دهیم.

وی ادامه داد: ۳۷ زمین ورزشی درون مدرسه‌ای و ۵ سالن ورزشی را در همین هفته کلنگ آن به زمین زده خواهد شد ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب مدارس واریز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: سالن آمفی تئاتر به بیغوله تبدیل شده و خوابگاه آن نیز از بین رفته بود که اکنون در حال بازسازی است.

وی افزود: درمانگاه و باشگاه فرهنگیان نیز درحال بازسازی و راه اندازی است؛ تمامی این اقدامات به دنبال مدیریت جهادی و استفاده از گروه‌های جهادی انجام شده است.

درویشی به تعدادی از اقدامات ۹۰ روزه خود اشاره کرد و ادامه داد: توزیع ۳۵۱ تبلت بین دانش آموزان نیازمند، خرید ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس، راه اندازی مرکز اوتیسم و تزریق ۶ میلیارد تومان تجهیزات هنرستان و یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پژوهش سراها واریز شده است.

 وی افزود: ۲۶۰ نفر از همکاران ما نذر خدمت انجام داده‌اند؛ ۴۹۴ گفتمان دینی انجام شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول