اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

راه دسترسی ۱۶ روستای چگنی که در پی ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد

فرماندار شهرستان چگنی از بازگشایی جاده شاهیوند که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، خبر داد و گفت: در جریان ریزش کوه در این محور راه ۱۶ روستا قطع و به شبکه آبرسانی تعدادی از روستاها خسارت وارد شده بود.

راه دسترسی  ۱۶ روستای چگنی که در پی ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چگنی، افشین بازگیر فرماندار چگنی، غروب جمعه ۹ در جریان بازدید از محل ریزش کوه و مسدود شدن جاده روستایی بخش شاهیوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته بر اثر ریزش کوه، جاده دسترسی بخش شاهیوند مسدود و در پی آن راه دسترسی ۱۶ روستا مسدود و به شبکه آبرسانی تعدادی از روستاهای این بخش خسارت وارد شد.

وی بیان کرد: از زمان وقوع این حادثه مأموران راهداری و اکیب‌های شرکت آبفای شهرستان چگنی در محل حاضر شدند و تلاش برای بازگشایی جاده آغاز شد.

فرماندار چگنی گفت: در زمانی کمتر از دو ساعت مسیر روستایی مذکور از توابع شهرستان چگنی برای تردد خودروها باز شد و هم‌اکنون مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

وی افزود: همچنین بر اثر این ریزش به تاسیسات آبرسانی روستاهای ژیریژبان، طالقانی ۱ و ۲، چم‌دانه آسیب وارد شده بود که با حضور اکیپ حوادث شرکت آبفای شهرستان چگنی آب اهالی این روستاها وصل شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول