اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دیدار ورزشکاران با رئیس‌جمهور/ سجادی: مشکل استخدام قهرمانان ورزشی رفع شده‌است

جمعی از ورزشکاران، مربیان و مدیران رشته‌های مختلف ورزشی عصر امروز با رئیس‌جمهور دیدار کردند.

دیدار ورزشکاران با رئیس‌جمهور/ سجادی: مشکل استخدام قهرمانان ورزشی رفع شده‌است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ جمعی از ورزشکاران، مربیان و مدیران رشته‌های مختلف ورزشی عصر امروز با آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کردند.

رئیس جمهور در این دیدار به بیان مطالبی درباره بحث عدالت در توزیع امکانات ورزشی و برنامه های دولت برای حمایت از ورزشکاران پرداخت.

 

 

* مشکل استخدام قهرمانان ورزشی در جلسات هیات وزیران رفع شده است

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور مشکل استخدام قهرمانان در جلسات هیات وزیران رفع شده است، گفت: در بُعد ورزش قهرمانی و در عرصه‌های بین‌المللی در ۸ ماه گذشته تعداد ۵۹۴ مدال توسط ورزشکاران کشورمان به دست آمده است که از این تعداد ۲۱۱ مدال طلا، ۱۶۲ مدال نقره و ۲۲۱ مدال برنز بوده است.

 

 

* در تمام ادارات ورزش و جوانان استان‌ها یک معاونت برای بانوان ایجاد شده است

سجادی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم در تمام ادارات ورزش و جوانان استان‌ها یک معاونت برای بانوان ایجاد شده است، اظهار داشت: قرار است ورزش بانوان به جهت حفظ شأن و کرامت این عزیزان مستقل و خودکفا شود.

 

 

گفتنی است پیش از سخنان رئیس جمهور ۱۵ نفر از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی در سخنانی به طرح دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

 

 

توجه به صنعتی کردن و کارآمد کردن آکادمی‌های ورزش، خصوصی‌سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس، نگاه ویژه به پیشکسوتان ورزشی، کوتاه کردن دست دلالان از ورزش، حل مسائل مالی و کمک به بودجه فدراسیون‌ها، بیمه، مسکن و اشتغال ورزشکاران، عدم برخورد چند وجهی و سلیقه‌ای با رشته‌های ورزشی و فراهم‌سازی امکانات برای تیم ملی فوتبال کشور جهت حضور موفق در مسابقات جام جهانی، از جمله مسائل و درخواست‌هایی بود که ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در حضور رئیس جمهور مطرح کردند.

 

 

همچنین در این مراسم به شکل نمادین شال ورزش پهلوانی و پیراهن‌ تیم ملی فوتبال به آیت‌الله رئیسی اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول