اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جانشین فرمانده سپاه فجر: پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس: پیام امام راحل امروز در گوشه گوشه عالم رخنه کرده است و قطعا با تکیه بر وعده های الهی حزب الله پیروز نهایی نبردها است و اقدامات سخیفی چون عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

جانشین فرمانده سپاه فجر: پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در ابتدا با اشاره ایی کوتاه به سه دوره انتقاضه مردم فلسطین عنوان کرد: انقلاب اسلامی روحی تازه در کالبد مستضعفین عالم خاصه مردم فلسطین دمید و ثابت کرد تنها راه پیروزی نهایی نشستن بر پشت مذاکره و فریاد سازش سر دادن با این غده سرطانی نیست بلکه راه پیروزی مقاومت و ایستادگی و حفظ وحدت بر مبنای سنت پیامبر(ص) و احکام نورانی قرآن است.

وی ضمن اشاره به شکست های پی در پی مستکبرین در عالم از جنگهای ۳۳ روزه ، ۲۲ ، ۸ و ۱۲ روزه سال گذشته و همچنین عملیات اخیر شهید رعد حازم نشانه از هم پاشیده شدن هیمنه پوشالی مستکبرین دانست و گفت: پیام امام راحل ما امروز در گوشه گوشه عالم رخنه کرده و قطعا با تکیه بر وعده های الهی حزب الله پیروز نهایی نبردها است و اقدامات سخیفی چون عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

جاهدی در پایان با تقدیر از حضور دشمن شکن مردم در این روز تاریخی از تمامی مسئولین درخواست کرد با تمام توان برای گره گشایی از زندگی و معیشت مردم تلاش کنند.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول