اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جهانی شدن روز قدس موجب پشتوانه بزرگ برای مبارزان فلسطینی شده است

معاون اول رئیس جمهور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: جهانی شدن روز قدس از ابتکارات امام خمینی (ره) بود و با جهانی شدن روز قدس مبارزان مظلوم فلسطینی پشتوانه بزرگی پیدا کردند.

جهانی شدن روز قدس موجب پشتوانه بزرگ برای مبارزان فلسطینی شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: با جهانی شدن روز قدس مبارزان مظلوم فلسطینی پشتوانه بزرگی پیدا کردند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: چهل سال پیش قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی تبدیل به نماد قدرت شده بود و کل کشورهای عربی از پس آن بر نمی آمدند، ولی امروز به پشتوانه مبارزه مردم فلسطین و جهانی شدن روز قدس، ورق برگشته و حزب الله به تنهایی این رژیم را به ذلت کشانده است و امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی ها واهمه ندارد.

مخبر خاطر نشان کرد: این ابتکار امام راحل بود که هم جهت مبارزه، هم محتوا و هم شکل مبارزه را کاملا تغییر داد و آن را جهانی کرد و امروز قدس از اهمیت ویژه ای برای مردم برخوردار است.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اطمینان دارم مردم هرسال باشور بیشتری در هر شرایطی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند چرا که آرمان قدس برای مردم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول