اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردم فارس در مقابل جنایات صهیونیست به خط شدند

امروز همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان‌های فارس نیز در آخرین جمعه ماه رمضان، با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و... در راهپیمایی روز جهانی قدس ‏انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست اعلام داشتند.

مردم فارس در مقابل جنایات صهیونیست به خط شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی، روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام و روز تثبیت آرمان فلسطین است.

از این رو امروز همزمان با سراسر کشور شهروندان نورابادی در آخرین جمعه ماه رمضان، با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و... در راهپیمایی روز جهانی قدس ‏انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها اعلام داشتند.


مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر نوراباد با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، دانش آموزان، اقشار مختلف و مسوولین شهرستانی مقابل میدان امام خمینی (ره) آغاز و در میعادگاه نماز جمعه در مسجد جامع امام سجاد تجمع پیدا کرده و برای شرکت در در نماز جمعه آماده شدند.

نیروی های انتظامی و بسیجیان مخلصِ با اقتدار در طول مراسم همراه و تامین کننده امنیت و نظم راهپیمایان بودند و دانش آموزان مقطع های مختلف با لباس های فرم و در دست گرفتن پرچم پرافتخار کشورمان و مشت های کوبنده، زینت دهنده مراسم روز جهانی قدس بودند.

 

بنر و پارچه نوشته شعارهای مختلف در دست تمام اقشار از کودک چند ساله تا مردان و زنان غیور ممسنی بزرگ از ایل و طوایف مختلف در این مراسم بود که همراه با شعارگویی، مسیر را می پیمودند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

تبارهای مختلف مردم شرکت کننده در روز جهانی قدس با زبان روزه، نشان از وحدت و همبستگی، صبر و بردباری مثال نزدنی بود که مردم قشقایی و لر تبار ممسنی، گویا در جبهه مقاومت حضور پیدا کرده بودند.

 

مردم ممسنی با حضور شکوهمند در این راهپیمایی، باعث دلگرمی به فلسطینی ها می شوند تا با قدرت بیشتری با ظالمان و اشغالگران مقابله کنند.

در پایان مراسم روز جهانی قدس، قطعنامه این راهپیمایی قرائت شد و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ممسنی برای برگزاری نماز جمعه آماده شدند.

 

فلسطین تنها نیست؛ مردم لارستان در مقابل جنایت‌های اسرائیل به خط شدند

مردم لارستان در اخرین جمعه ماه رمضان،در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نمایش قدرت اسلام تاکید و اعلام کردند که روز قدس انتفاضه جهان اسلام است.

 

 امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آوای پرخروش میلیون‌ها مسلمان و راهپیمایان روز جهانی قدس که آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زدند، بر اندام دژخیمان صهیونیست لرزه انداخت و دل ملت مظلوم فلسطین را آرام کرد. 

 ندای مرگ بر اسراییل و الموت لاسراییل در حالی جغرافیای آزادی‌خواهان جهان را در می‌نوردد که جانشین خلف و شایسته امام (ره) با هدایت ملت بیدار و پیشروی ایران اسلامی، تحقق آرمان رهایی قدس را در شرایط زبونی، انحطاط و سقوط رژیم صهیونیستی نزدیکتر ساخته است. 

 

از این رو است که حضور ملت‌های آزادی‌خواه جهان در راهپیمایی روز قدس، لبیکی است به ابتکار تاریخی خمینی کبیر و نیز فراخوان حضرت آیت الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین که همواره مسئله فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام دانسته‌اند.

مردم روزه‌دار شهرها و بخش‌های لارستان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضوری پرشور در مراسم روز جهانی قدس بار دیگر پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.

جوانان لارستانی با حضور پرشور و گسترده که می‌توان از ویژگی‌های راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در لار دانست، با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «القدس لنا و ای قدس می‌آییم » و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از انتفاضه فلسطین اعلام کردند.

 

جوانان لاری همچنین با شعار یاایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، مرگ بر آل‌سعود و تکفیری بر اتحاد مسلمانان برای رهایی قدس تاکید کردند.

 

شعارها کوبنده و رسا است و شوقی برخاسته از توجه و بینش عمیق مردم وجود دارد که بیانگر تعهد و حساسیت آنان در قبال سرنوشت جامعه اسلامی فلسطین اشغالی است.

 

خروش مردم فارس در روز مبارزه با صهیونیست

امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم بصیر، ولایتمدار و ظلم ستیز شهرستان های داراب، مرودشت، لامرد، مهر،  سروستان، رستم نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر بر ادامه حرکت در مسیر حمایت از مقاومت اسلامی تا آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب تاکید کردند.

مردم در این روز با حضور در راهپیمایی اعلام کردند که اسرائیل غده‌ای سرطانی است که در بیش از 70 سال گذشته قبله اول مسلمانان را اشغال کرده است و اگر همه مسلمانان جهان در چنین روزی در راهپیمایی شرکت کنند، کمر این رژیم شکسته می‌شود.

 

امروز که استکبار جهانی در روسیاهی هر چه بیشتر، پا را فراتر نهاده و در راستای مشروعیت بخشی به رژیم نامشروع اسرائیل، سفارتخانه‌های خود در این سرزمین اشغالی را به قبله‌گاه نخست مسلمانان برده و تلاش می‌کند فریاد آزادی‌خواه فلسطینیان را با گلوله پاسخ دهد و مردم مظلوم این سرزمین اسلامی را به خاک و خون بکشد، امت مسلمان باید از هر زمان متحدتر مقابله کند.

 

مردم با حضور کوبنده و تحسین‌برانگیز خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همانند سال‌های گذشته و به فرموده مقام معظم رهبری، قوی‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته، ضمن نشان دادن اقتدار و عظمت همیشگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دادند و مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی زدند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول