اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تنها راه نجات فلسطین مقاومت و مبارزه مسلحانه است

فرماندار ملایر فلسطین را عامل وحدت مسلمانان جهان خواند و گفت: امروز آمریکا و انگلیس مسئله «معامله قرن» را مطرح می‌کنند اما هیچ معامله‌ای مورد پذیرش نیست و تنها راه نجات فلسطین ایستادگی، مقاومت و مبارزه مسلحانه است.

تنها راه نجات فلسطین مقاومت و مبارزه مسلحانه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سلمان اسماعیلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد جامع ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ملایر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: سرزمین فلسطین بیش از ۷۰ سال است که با حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا با محوریت رژیم صهیونیستی به اشغال درآمده است.

وی گفت: در تمام سال‌های اشغال سرزمین فلسطین تلاش‌های دشمنان برای آن بوده که این مسئله به فراموشی سپرده شود اما با ابتکار امام راحل امروز مسئله فلسطین به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان ملایر فلسطین را عامل وحدت مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد: امروز آمریکا و انگلیس مسئله «معامله قرن» را مطرح می‌کنند اما هیچ معامله‌ای مورد پذیرش نیست و تنها راه نجات فلسطین ایستادگی، مقاومت و مبارزه مسلحانه است.

 وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم انتفاضه جدیدی در فلسطین شکل گرفته است تصریح کرد: پیروزی‌های مقاومت در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۱۲ روزه و ۶ روزه نشان داد که می‌توان در برابر ظلم ایستاد و به پیروزی رسید.

تلاش برای فراموشی فلسطین محکوم به شکست است

اسماعیلی با بیان اینکه تلاش برای فراموشی فلسطین محکوم به شکست است و ملت‌‌ها و دولت‌هایی که امروز دم از عدالت و آزادی می‌زنند اما در دفاع از فلسطین سکوت کرده‌اند چشم خود را به روی حقیقت بسته‌اند گفت: به برکت مقاومت ملت فلسطین و حمایت جمهوری اسلامی انشا‌ءالله شاهد آزادی این سرزمین مقدس در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه ما ملت ایران تا آخرین لحظه از قیام مقدس مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد و بارها جمهوری اسلامی مواضع خود را در این زمینه اعلام کرده است گفت: تشکیل کشور مستقل فلسطینی با مشارکت حداکثری مردم است و تنها راهکار نیز اخراج و محو غده سرطانی اسرائیل از سرزمین فلسطین است.

فرماندار ملایر ادامه راه شهدای مقاومت و فرماندهان بزرگ چون عماد مغنیه، شیخ احمد یاسین، ابومهدی المهندس، حاج رسول حیدری و سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را الگویی بزرگ برای مقاومت و ایستادگی بیشتر مردم مظلوم فلسطین برشمرد و گفت: این وعده خداست که پیروزی همراه مظلومان و کسانی است که مقاومت می‌کنند.

وی یادآور شد: دیری نخواهد بود که فرزندان امام خامنه‌‌ای در کنار همه مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان در سرزمین قدس کنار هم جمع خواهند شد و ندای پیروزی و آزادی قدس را سر خواهند داد.

گفتنی است مردم مومن و روزه دار ملایر همزمان با سراسر کشور مسیر راهپیمایی روز قدس را از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع این شهر را راهپیمایی کردند،اجرای سرود ۳۱۳ نفری دهه نوی‌های ملایر با عنوان « سلام فرمانده» نیز از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز قدس در ملایر بود.

  انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول