اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ملت یمن در روز قدس همبستگی با فلسطین را فریاد خواهد زد

دولت نجات ملی در نشست دوره‌ای خود بر اعلام همبستگی با فلسطین و مقاومت آن علیه اشغالگر در روز قدس تأکید کرد.

ملت یمن در روز قدس همبستگی با فلسطین را فریاد خواهد زد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت نجات ملی یمن امروز (پنجشنبه) در نشست دوره‌ای خود اعلام کرد، علیرغم نقض آتش‌بس توسط طرف مقابل، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بنا به دستورات فرماندهی، به خویشتنداری پایبند هستند.

بر اساس گزارش «المیادین»، دولت نجات ملی یمن در ادامه تصریح کرد، نیروهای مسلح یمن در بالاترین درجه آمادگی برای تعامل با توطئه‌های خصمانه و جدید متجاوزان آنها هستند؛ توطئه‌هایی که امت، ملت و کشور یمن هدف گرفته است.

روز جهانی قدس

در ادامه این نشست بر موضع یمن در حمایت از آرمان و مقاومت فلسطین تأکید شد. دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، روز جهانی قدس از روزهای مهم و متمایز در میان امت است که ملت‌های عربی و اسلامی از طریق آن همبستگی خود با مسائل امت و در مقدمه آن آرمان فلسطین و قدس شریف را اعلام می‌کنند؛ قدسی که مورد تعرض گسترده رژیم غاصب صهیونیستی با هدف تخریب و تغییر هویتش قرار گرفته است.

دولت صنعاء در ادامه اقدامات قهرمانانه اهالی آزاده قدس در مقابله با طرح‌های دشمن صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگر در دفاع از حق خود و بازگرداندن وطن ربوده شده به دست باندهای صهیونیستی را ستود.

دولت نجات ملی یمن در پایان اعلام کرد، ملت یمن در فعالیت‌های روز جمعه همزمان با روز قدس، بار دیگر همبستگی کامل خود با برادران فلسطین و حق آنها در مقاومت علیه اشغالگر و پروژه‌های آن برای یهودی‌سازی قدس را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول