اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

علاقه‌ تاجیکستان و کره جنوبی به توسعه و تقویت روابط

رؤسای جمهور تاجیکستان و کره جنوبی ضمن تبریک سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک خواستار توسعه و تقویت روابط بین دو کشور شدند.

علاقه‌ تاجیکستان و کره جنوبی به توسعه و  تقویت روابط

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان و «مون جه این» رئیس جمهور کره جنوبی با ارسال پیام‌های جداگانه یکدیگر را  به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور تبریک گفتند.

رحمان ضمن سخنانی در پیام خود تاکید کرد که طرف تاجیکی با حمایت از ایجاد انگیزه جدید به روابط دوجانبه، آماده است در آینده نیز به تلاش‌های مداوم مشترک برای تقویت و گسترش روابط چندجانبه بین طرفین، ادامه دهد.

وی ابراز اطمینان کرد که تداوم سنت‌های حسنه گفت و گوی سیاسی در سطوح مختلف و اجرای منسجم توافقات به دست آمده در این زمینه در آینده نیز نتایج مثمر ثمری را به همراه خواهد داشت.

رئیس جمهور کره جنوبی به نوبه خود ابراز امیدواری کرد که به برکت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک همکاری‌های دوجانبه سودمند بین دو کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد و درک متقابل و دوستی بین دو ملت همچنان از طریق برگزاری رویدادهای مختلف عمیق‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول