اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جمعیت وفاداران انقلاب: حضور در راهییپایی روز قدس، اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس اعلام‌کرد: روز قدس نماینگر مخالفت جهان اسلام با اسرائیل است و بی تردید حضور و پاسداری در این روز اهرم فشار علیه رژیم غاصب صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

جمعیت وفاداران انقلاب: حضور در راهییپایی روز قدس، اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس، خواستار تشکیل جبهه متحد اسلامی و انسانی برای تحقق حقوق مظلومان و مبارزه با ظالم و سیاست‌های استعمار و استبداد شد.

بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین‌ برای دولت و مردم ایران، نه یک استراتژی سیاسی، بلکه مسأله‌ی قلبی، اعتقادی و ایمانی است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی به زعامت امام خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) نماد استکبارستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار علیه استکبار جهانی بویژه رژیم‌ جعلی اسرائیل است.

بنابراین جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی امت اسلامی، با حضور  خود در این راهپیمایی نشان خواهد داد که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ جایگاهی در بین ملت ها ندارد.

مسئله قدس شریف فقط اولویت جمهوری اسلامی ایران نیست، این مسئله اولویت امت اسلام و تمامی کشورهای مستقل و روشنفکران برجسته ی آزادی خواه و عدالت خواه جهان است.

روز قدس یکی از جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام، نشان‌ دهنده‌ ی صف ‌بندی حق و باطل، رویارویی عدل و ظلم، روز امت اسلامی و به معنای حقیقی کلمه، یک روز بین‌المللیِ اسلامی است.

 روز قدس، نه فقط روز دفاع آزادگان عالم از یک ملّت مظلوم که از خانه و کاشانه‌ِی خود رانده شده اند، بلکه تاکیدی بر مبارزه ی جبهه ی حق با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری سلطه است. فی الواقع، دفاع از قضیه ی فلسطین، دفاع از حقیقتی است که بسیار گسترده‌تر از فلسطین است.

سرزمین فلسطین نه به عنوان یک جغرافیا، بلکه به عنوان نمادی ازدولت سازی جعلی زشت همراه با آدم کشی، نسل کشی، زورگویی در عصری است که مدعیان دموکراسی و حقوق بشر به بهانه ی آن کشورهای مظلوم زیادی را آماج موشک ها و بمب های خود قرار داده اند.

این رژیم غاصب از ترور فیزیکی دانشمندان هسته ای گرفته تا ترور حیثیتی و شخصیتی دیپلماتهای ما، از هیچ کاری دریغ نکرده و به اقدامات ویرانگر خود همچنان ادامه می دهد.

سالیان متمادی است که بشریت  در سکوتی غمبار از ظلم وستم دولتی جعلی  نسبت به مردمی مظلوم فقط نظاره گر هستند. هر روز این ستم‌ها افزایش می‌یابد و سکوت مجامع بین المللی مرگبارتر و زجرآور تر می شود.

علی هذا، سازش، عادی‌سازی روابط و یا هرگونه ارتباط علنی یا پنهانی با رژیم جنایت کارصهیونیستی خیانت آشکار به اسلام و آرمان فلسطین خواهد بود.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پایان لازم‌ می داند از عموم مردم ایران دعوت کند، تا روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس در این مراسم حضور به هم رسانند، زیرا حضور و پاسداری آنها در این روز اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

بنابر این، لازم است، هرانسان آزاده‌ای به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید.

شایسته است در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظرمسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود. 

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول