اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش کلوپ به پیروزی مقابل ویارئال

سرمربی لیورپول گفت: هر لحظه‌ای که تیم ویارئال توانست از فشار خارج شود، برای ما یک تهدید بود.

واکنش کلوپ به پیروزی مقابل ویارئال

به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ پس از پیروزی لیورپول مقابل ویارئال در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما واضح بود که باید پیش برویم و نتیجه‌ای خوب بگیریم. هر لحظه‌ای که تیم ویارئال توانست از فشار خارج شود، برای ما یک تهدید بود. در بیشتر دقایق ما توانستیم خوب به آنها فشار بیاوریم و بازی خوبی ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما در دور رفت نمایشی خیلی خوب به اجرا گذاشتیم. باید مثبت‌اندیش باشیم و خود را برای بازی برگشت آماده کنیم. همه چیز تا حالا خوب پیش رفته و ما باید هفته آینده برای رسیدن به فینال، ویارئال را در خانه‌اش شکست دهیم. ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: ما باید 100 درصد حواسمان به ویارئال در بازی برگشت جمع باشد.ما 2 بر صفر پیش هستیم، خیلی نتیجه خوبی است ولی باید حواسمان جمع باشد.

کلوپ در خصوص مانه گفت: او عملکردی عالی داشت. من خیلی دوست دارم او در وسط بازی کند ولی می‌تواند در بال‌های راست و چپ نیز خوب کار کند. دیگو ژوتا نیز در وسط بسیار عالی است، همچنین بابی فیرمینو. ما ترکیب خیلی خوبی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول