اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تشکیل جبهه واحد رسانه‌ انقلاب، راهبرد جشنواره ابوذر است

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به ضرورت وحدت رویه اصحاب رسانه برای مقابله با توطئه های شوم استکبار جهانی علیه ارزش های اسلامی انقلاب، گفت: تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب، راهبرد جدی جشنواره ابوذر و ملاک عمل دست اندرکاران این رویداد فرهنگی است.

تشکیل جبهه واحد رسانه‌ انقلاب، راهبرد جشنواره ابوذر است

علی‌محمد پارسائیان صبح امروز در حاشیه حضور در خانه مطبوعات استان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه قصد دارد با حمایت قانون از خبرنگاران زمینه مشارکت بیش از پیش اصحاب رسانه در برنامه‌های راهبردی را تقویت کند.

وی تلاش برای وحدت رویه در جریان تهیه و انتشار اخبار امید آفرین را رویکرد جدی بسیج رسانه در استان یزد دانست و افزود:‌ برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار برای رسیدن به این مهم است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد تقویت وحدت و ایجاد جبهه واحد رسانه انقلاب را مهمترین رسالت جشنواره ابوذر عنوان و تصریح کرد: این رویداد رسانه‌ای به دنبال کمک برای توسعه کمی و کیفی رسانه‌ها و تحقق ارزش‌های دینی و انقلابی است.

پارسائیان در پایان با بیان این‌که بسیج رسانه بدون توجه به گرایش‌های حزبی و گروهی فقط به دنبال تحقق اهداف نظام و انقلاب با استفاده از ظرفیت رسانه‌هاست، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با ارائه طرح‌های کارشناسی در حوزه تخصصی خود جریان حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را تقویت کنند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول