اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازدید وزیر بهداشت از پروژه خط انتقال آب طالقان به آبیک/ مالکیت کارخانه سیمان به قزوین بازگردد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه خط آب انتقال سد طالقان به آبیک بازدید کرد. این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا شهریور ماه تکمیل شود.

بازدید وزیر بهداشت از پروژه خط انتقال آب طالقان به آبیک/ مالکیت کارخانه سیمان به قزوین بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و مسؤولان استانی و شهرستانی از پروژه خط انتقال آب آبیک بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا شهریور ماه تکمیل و آب سد طالقان به آبیک برسد.

سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با توجه به وضعیت نامناسب آب و هوای آبیک بر اثر فعالیت واحدهای آلاینده از جمله کارخانه سیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر بهداشت مسؤول حوزه سلامت است، درخواست می‌شود این کارخانه به آبیک برگردد تا بتوانیم نظارت‌های لازم را بر فعالیت آن و رعایت استانداردهای زیست محیطی داشته باشیم.

وی افزود: کارخانه سیمان در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد و امکان پایش و نظارت آن وجود ندارد گاها مشاهده می‌شود شب‌ها از سوی این کارخانه فیلتراسیون کارخانه خاموش و آلودگی ایجاد می‌کنند. 

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: با توجه به وضعیت هوای آبیک و آلودگی این شهر نیاز است پایش ها و نظارت‌های محیط زیست به ویژه از نظر بهداشت محیط در شهرستان آبیک مستمر انجام شود.

وزیر همچنین از مرکز بهداشتی و درمانی شهر زیاران که بر اثر آتشباری مبنی بر اجرای خط انتقال آب سد طالقان به آبیک آسیب جدی دیده بازدید کرد. این پروژه برای تخریب و بازسازی و ساخت ساختمان جدید به اعتبار مناسب نیاز دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول