اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حقیقت شرکت در راهپیمایی روز قدس، رساندن فریاد مظلومان به دنیاست

نماینده بوئین زهرا در مجلس گفت: حقیقت شرکت در راهپیمایی روز قدس، رساندن فریاد مظلومان به دنیا و ایستادگی در کنار آنان است.

حقیقت شرکت در راهپیمایی روز قدس، رساندن فریاد مظلومان به دنیاست

روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند اگر صدای مظلومیت مسلمانی بلند شود و کسی این صدا را بشنود و برای رفع مظلومیت او تلاشی نکند مسلمان نیست به بیان دیگر صدای مظلومیت یک مسلمان باید توسط سایر مسلمین پاسخ داده شود.

وی افزود: در عرصه بین المللی مظلوم تر از ملت فلسطین که مورد ظلم، تجاوز و اشغالگری واقع شده‌اند وجود ندارد، اگر مسلمانیم بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) وظیفه داریم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده و با آنها هم صدا شویم. از طرفی مساله آزاد سازی قدس جزو آرمان‌های حضرت امام است، اگر به امام اعتقاد داریم که همه ما مدیون حضرت امام هستیم، باید ندای حضرت امام و مقام معظم رهبری را در این زمینه اجابت کرده و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

عباسپور راهپیمایی روز قدس را عملی عبادی دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس علاوه بر جنبه سیاسی جنبه عبادی نیز دارد در سرتاسر دنیا بسیاری از مسلمانان  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز قدس نامگذاری شده برای حمایت از  مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند، ما هم به عنوان بخشی از امت واحده اسلامی وظیفه داریم که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

وی افزود: بنا به فرموده حضرت امام اگر یک قدم مقابل دشمنی عقب نشینی کنیم ده قدم جلو می آید پس از پیروزی انقلاب اسلامی فلسطینیان با  پیروی از امام و انقلاب به فضل الهی حالت تهاجمی پیدا کردند و اسرائیل را در حالت دفاعی قرار دادند.

این نماینده مجلس گفت: به واسطه ایستادگی جبهه مقاومت، مبارزه و عدم صلح و سازش غیرمنطقی با اسرائیل دستاوردهای بسیار خوبی به دست آمده تا جایی که حیات رژیم اشغال گر قدس در معرض خطر و تهدید قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش سران کشورهای اسلامی در مسیر آزاد سازی قدس افزود:  حضرت امام در صحیفه نور می فرماید عمده گرفتاری ما از سران کشورهای اسلامی است که متاسفانه به قدرت های غیر الهی وابسته هستند و اختیاری از خودشان ندارند.

عباسپور در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما شنیدن فریاد مظلومیت مردم فلسطین و ایستادگی جدی و قاطع در کنار آنان است شرکت در راهپیمایی روز قدس تجلی این شنیدن و ایستادگی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول