اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شورای اداری شهرستان دنا به میان روستاییان کوخدان و دهنو رفت/ وعده‌ای چاره‌ساز از فرماندار

فرماندار دنا به همراه جمعی از مدیران از روستای کوخدان، دهنو، بازدید و از نزدیک مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادند.

شورای اداری شهرستان دنا به میان روستاییان کوخدان و دهنو رفت/ وعده‌ای چاره‌ساز از فرماندار

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا به همراه معاون، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران از روستای کوخدان، دهنو، بازدید و از نزدیک مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادند و سپس در جمع نمازگزاران حضور یافتند.

در ابتدای نشست  معتمدین روحانی مستقر در روستا به بیان مباحث دینی و معنوی پرداختند و این دیدار رمضانی فرماندار دنا به همراه جمعی از مدیران را به فال نیک گرفته و از آنها تشکر کردند.

کورش درخشان زاده در حاشیه نشست صمیمی روستای کوخدان، دهنو، اقبال آباد گفت: خدمت به خلق اجر دنیوی و اخروی دارد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل لمس بوده به طوری که از نزدیک مشاهده شده این روستاها در بحث خدمات فراموش نشده‌اند.

فرماندار دنا در ادامه اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در مجاورت مرکز شهرستان و برخوردار بودن از ظرفیت گردشگری و باغداری لازم است مسیر جاده ارتباطی ایمن با امنیت کامل بازسازی گردد که خوشبختانه یکی از مطالبات عمومی مردم همین جاده بوده که در هفته های آینده به مناقصه خواهد رفت.

درخشان زاده در جمع اهالی روستاهای کوخدان،دهنو،اقبال آباد گفت: پیشنهادات و درخواست ها در قالب مطالبات عمومی قابل احترام است قطعا قابل رفع خواهد بود که بخشی در در دست اقدام بوده و برخی در کمیته برنامه ریزی امسال تامین اعتبار خواهد شد.
درخواست ها و مطالبات مردم روستای کوخدان از فرماندار دنا 

در این دیدار درخواست مردم اجرای شبکه گذاری با تامین آب آشامیدنی؛ ترمیم و بازسازی روکش آسفالت جاده های ارتباطی، ساماندهی پل های ارتباطی، تکمیل  و ادامه طرح قطره ای باغداران، تقویت و ضرورت آنتن دهی تلفن همراه، حمایت و رفع مشکلات ممانعتی منابع طبیعی، ترمیم و آسفالت خط انتقال شبکه گذاری آب و تفکیک آب و منبع روستای کوخدان از  دهنو بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول