اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تدبیر امام(ره) باعث شد قضیه فلسطین و قدس فراموش نشود

نماینده زنجان و طارم در مجلس گفت: تدبیر امام (ره) برای ایجاد روز قدس از این جهت اهمیت دارد که یک جبهه‌آرایی جدی مابین طرفداران حق در مقابل جریان باطل انجام شود و این باعث شده تا قضیه فلسطین و قدس در جبهه اسلام فراموش نشود.

تدبیر امام(ره) باعث شد قضیه فلسطین و قدس فراموش نشود

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اهمیت آغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین و حضور ملت‌های جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: از اول خلقت تا کنون یک جریانی همواره در حزب خدا بودند به نام جریان حق و جریانی دیگر هم در مقابل آن قرار داشته است.

وی ادامه داد: امروزه آمریکا و صهیونیسم مصداق جبهه و جریان باطل است. یعنی اگر بخواهیم از همه حزب مقابل خدا صحبت کنیم، شاخص‌ترین آن شیطان بزرگ و اسرائیل است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اهمیت صف‌آرایی در مقابل صهیونیست‌ها تصریح کرد: تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در ماه رمضان برای ایجاد روز قدس از این جهت اهمیت دارد که یک جبهه‌آرایی جدی مابین طرفداران حق در مقابل جریان باطل انجام شود. این باعث شده تا قضیه فلسطین و قدس در جبهه اسلام فراموش نشود. 

وی افزود: مهم‌ترین جنبه این مقابله مربوط می‌شود به نقطه‌ای که به این نقطه کانونی نزدیک‌تر هستند، یعنی افرادی که در خود فلسطین حضور دارند و انتفاضه انجام می‌دهند. این افراد هم دو دسته هستند، عده‌ای در سرزمین‌های ۱۹۴۸ و کرانه باختری و بیت المقدس حضور دارند و عده‌ای دیگر در غزه.

طاهری گفت: جوانان غزه مدت هاست که مبارزه جدی، علنی و با اقتدار خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کرده بودند اما اکنون این مبارزه و انتفاضه به عمق اسرائیل نفوذ پیداکرده و علاوه بر غزه در داخل شهر‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: هر میزان حمایت از مبارزات ملت فلسطین در بیرون از این فلسطین بیشتر باشد، دلگرمی بیشتر خواهد بود و می‌توانند مبارزات خود را با قوت قلب بیشتری انجام بدهند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: باید ما و همه کشور‌های اسلامی امسال روز قدس را با هیجان و نشاط بیشتری برگزار کنند این موضوع یک قوت قلب برای جوانان فلسطینی است.

وی در پایان تاکید کرد: حداقل کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که در راهپیمایی حضور پیداکنیم و به مردم و جوانان فلسطین نشان بدهیم که همراهشان هستیم. ملت‌ها و دولت‌ها نیز می‌توانند هر چقدر در توان دارند با اقداماتی نظیر مسلح کردن ملت فلسطین، حمایت‌های مالی و کمک‌های فکری به ملت فلسطین کمک کنند. اما حداقل کاری که ملت‌ها می‌توانند انجام بدهند حضور در راهپیمایی روز قدس و رسانه‌ای کردن آن است تا باعث دلگرمی فلسطینی‌ها شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول