اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

امسال 30 هزار ایثارگر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

در سال جاری ۳۰ هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات در حالی اعزام می‌شوند که ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت در دستور کار است.

امسال 30 هزار ایثارگر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ۳۰ هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امسال به عتبات عالیات اعزام خواهند شد. این اعزام در راستای اهتمام ویژه به امور سیاحتی و زیارتی ایثارگران با ایجاد یک خط سفر به مراکز داخلی و عتبات عالیات از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری است.

اعزام‌ها با هماهنگی بانک دی و سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر همراه با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به زیارت عتبات عالیات خواهد بود.

اختصاص تسهیلات ارزان قیمت موجب خواهد تا آرزوی تعداد زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای زیارت عتبات عالیات محقق شود.

به گزارش فارس،‌ به زودی نحوه اعزام خانواده ایثارگران برای عتبات عالیات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول