اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

تشکر فرهنگیان از ریاست قوه قضائیه/ سوءاستفاده‌کنندگان بانک سرمایه مجازات شدند

کانون تربیت اسلامی به نمایندگی از جامعه فرهنگیان مراتب تشکر خود را از ریاست قوه قضائیه به دلیل محاکمه و مجازات سوء استفاده‌کنندگان بانک سرمایه اعلام کرد.

تشکر فرهنگیان از ریاست قوه قضائیه/ سوءاستفاده‌کنندگان بانک سرمایه مجازات شدند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی به نمایندگی از جامعه فرهنگیان مراتب تشکر خود را از ریاست قوه قضائیه به دلیل محاکمه و مجازات سوء استفاده‌کنندگان بانک سرمایه اعلام کرد.

در این نامه آمده است: «رأی قانونی قوه قضائیه که پس از ۶ سال در مورد متخلفین و اختلاس کنندگان اموال معلمان، در بانک سرمایه، اعلام گردید، موجی از  امید در میان فرهنگیان به وجود آورد، و یکبار دیگر بر همگان مسجل شد که نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی، با کسی تعارف ندارد، و عدالت علوی را قاطعانه اجرا می‌نماید. 

بدینوسیله مراتب تشکر جامعه فرهنگیان را از جنابعالی و سایر مجریان عدالت اعلام داشته و امیدواریم با پیگیری‌های حضرتعالی، به‌زودی شاهد  رسیدگی به سوء استفاده چند هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان  نیز باشیم. ومن الله التوفیق و علیه التکلان».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول