اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رژیم صهیونیستی از مبارزه مسلّحانه ملّت فلسطین هراس دارد

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از اقدامات مسلحانه ملت فلسطین به وحشت افتاده و همین نشان دهنده آن است که تنها راه آزادی قدس شریف مبارزه مسلحانه است و ملت ایران از این مبارزه مسلحانه حمایت می‌کند.

رژیم صهیونیستی از مبارزه مسلّحانه ملّت فلسطین هراس دارد

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی عباسی مزار- محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: ما همواره از ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم چراکه وقتی دزدی وارد خانه می‌شود نباید با دزد وارد مذاکره شد.

وی افزود: تنها راه مقابله با رژیم اشتغالگر قدس مبارزه مسلحانه است و دیدیم که تا زمانی که مبارزه مسلحانه شروع نشده بود، رژیم صهیونیستی فشارهای زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به ملت فلسطین وارد می‌کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز می‌بینیم به محض اینکه مردم فلسطین مبارزه مسلحانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار خود قرار دادند، رژیم صهیونیستی از مبارزه ملت فلسطین به هراس افتاده است و این خود مهم‌ترین دلیل برای این است که ملت فلسطین باید رویکرد مسلحانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در برابر این رژیم ادامه دهند.

دشتی خاطرنشان کرد: اینکه بعضی از شیوخ عرب وارد مذاکره با رژیم صهیونیستی شده‌اند، باید بدانند که این سازش و مذاکره آنها با این رژیم غاصب قطعا محکوم به شکست است.

وی افزود: تنها راه آزادسازی قدس شریف و فلسطین مبارزه مسلحانه است و مردم ایران از این مبارزه مسلحانه ملت فلسطین قطعاً حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول