اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تعیین نظام آینده فلسطین باید بر اساس همه­‌پرسی ساکنین اصلی آن باشد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: تنها راه حل مساله فلسطین و برقراری آرامش و صلح پایدار و تعیین نظام آینده فلسطین بر اساس همه­‌پرسی ساکنین اصلی فلسطین است.

تعیین نظام آینده فلسطین باید بر اساس همه­‌پرسی ساکنین اصلی آن باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

«سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من ایاتنا انه هو السمیع البصیر» «آیه 1 سوره اسراء»

امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئله فلسطین و امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است مبارزه با نظام سلطه است.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تصمیم هوشمندانه و معجزه­گون خود در جهت ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در 16 مرداد ماه 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری و جمیع مسلمانان جهان را به اتحاد برای حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم دعوت نموده و اعلام کردند روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است روز فریاد رسای  مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به جان امت اسلامی افتاده است.

تدبیر ماندگار و تاریخی امام راحل موجب بیداری اسلامی در جهان گردید که امیدواران به نصرت الهی، نهضت جهانی روز قدس را به فضل الهی هر سال باشکوه­تر و گسترده تر از سال قبل به عامل دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و نماد مبارزه علیه اشغالگری و زورگویی و به شکست کشاندن نفشه های شوم رژیم اشغالگر قدس تبدیل نمودند.

هدف گذاری حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر محو رژیم غاصب اسرائیل از صفحه روزگار و پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر از بین رفتن این رژیم غاصب و موقتی طی 25 سال آینده، یک هدف گذاری مبنایی، اصولی و دست یافتنی است. اینک تحولات داخلی در سرزمین های اشغالی، غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن همگی از روند حتمی نابودی این رژیم اشغالگر و غاصب خبر می دهند.

جبهه مقاومت اسلامی با الگوسازی مردمی خویش از سرداران شجاع و شهیدش همچون حاج قاسم سلیمانی و جمیع شهدای جبهه مقاومت، اسرائیل را روز به روز به تحقق هدف آرمانی حضرت امام(ره) نزدیکتر می کند.

سالهاست جهان از یک شرارت و منبع تولید توطئه و نیرنگ به نام رژیم جعلی صهیونیستی که از غصب و غارت و  آواره کردن ملتی مظلوم شروع کرده و قصد غلبه بر میراث معنوی و تمدن مسلمانان را دارد رنج می برد و آمریکای جنایتکار از اقدامات همه جانبه و ننگین این رژیم جعلی از هیچ حمایتی فروگذار نکرده و کمک به اجرای نقشه های شوم آن را یک اصل و سیاست کلی خود می داند.

ولی نه تنها بمب باران های وحشیانه و قتل عام و شکنجه  فلسطینیان بی دفاع و مظلوم، عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با تعدادی از دولت های سرسپرده و خائن کشورهای اسلامی، اعلام اجرای طرح معامله قرن و تعیین قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب، تلاش همه جانبه برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین، یهودی سازی سرزمین های اشغالی، بوجود آوردن فتنه داعش و تروریست های تکفیری به منظور ایجاد تفرفه بین امت اسلامی و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی، برخورد دوگانه غرب با سکوت رسانه ای و انحراف افکار عمومی در مقابل موضوع فلسطین و یمن و سایر کشورهایی که تحت ظلم قرار گرفته اند با هیاهوی رسانه ای در خصوص جنگ اوکراین و ... بدلیل مقاومت مردم مظلوم فلسطین و حمایت ملت های بیدار و نخبگان جهان اسلام به خصوص ملت آگاه و مسلمان ایران به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خامنه ای            (مدظله العالی) هیچکدام به نتیجه مطلوب نرسیده و خللی بر تصمیم و فرآیند آزادسازی قدس شریف و فلسطین اشغالی بوجود نیامده است. بلکه امروز در مقابل سیستم پوسیده امنیتی و حفاظتی رژیم اشغالگر قدس تحولاتی در حال وقوع است که در طول 74 سال اشغالگری تاکنون مشاهده نشده است. از جمله دست یابی جوانان مبارز فلسطینی به سلاح های دوش پرتاب، بوجود آمدن جریان های جدید با خط و مشی مقاومت، انجام عملیات های مختلف و استشهادی و ناامن کننده در قلب رژیم صهیونیستی، پایان سیطره بالگردها و پهبادهای اسرائیلی در آسمان غزه با وجود موشک های دوش پرتاب، مبارزه جوانان انقلابی فلسطین به صورت رودرو و در داخل سرزمین های اشغالی با اشغالگران و حمایت و پشتیبانی ملت ها و آزادیخواهان جهان از این اقدامات.

این تحولات تاثیر شگرفی بر جنبش های اسلامی و مردمی در منطقه و جهان داشته و آمریکا را نسبت به پشتیبانی تمام عیار همانند سالهای قبل از این رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی بی رغبت و ناامید کرده است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات امامین انقلاب اسلامی همگام با ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی و سایر آزادیخواهان در سرتاسر عالم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فلسطین و جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل غاصب و استکبار جهانی، حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم و رنج دیده فلسطین اعلام داشته و ضمن دعوت از مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور، انزجار و تنفر خود را از اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی، کودک کش و موقتی صهیونیست به نمایش گذاشته و با اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و رهبر حکیم و فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می نمائیم و با تاسی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می داریم «تنها راه حل مساله فلسطین و برقراری آرامش و صلح پایدار، تداوم مبارزه و مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و پایان دادن به اشغالگری و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین و خانه های خویش و تعیین نظام آینده فلسطین بر اساس همه­‌پرسی همه ساکنین اصلی فلسطین می باشد.  

روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

اردیبهشت ماه 1401

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول