اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

گنجی: دانشگاه هرمزگان دارای بیشترین ظرفیت پوشش دانشجویان خوابگاهی

دانشگاه هرمزگان در کشور از نظر ظرفیت پوشش دانشجویان خوابگاهی، بیشترین ظرفیت را دارد.

گنجی: دانشگاه هرمزگان دارای بیشترین ظرفیت پوشش دانشجویان خوابگاهی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان که در جلسه تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشگاه هرمزگان شرکت کرده بود در نشست خبری حضور یافت  و گفت: دانشگاه هرمزگان بالاترین نسبت پوشش دانشجویان خوابگاهی را در کشور دارد و با عنایت به تصمیمی که در حضور مقام عالی وزارت و رئیس دانشگاه هرمزگان اتخاذ کردیم، مقرر شد  با کمک صندوق رفاه دانشجویان و خیرین نیک اندیش و نیکوکار در طول سال ۱۴۰۱ تمام خوابگاههای این دانشگاه از نظر کیفی حداقل به رتبه دو ارتقاء پیدا کنند.
گنجی در ادامه افزود: دانشگاه هرمزگان در حدود ۶۰۰۰ دانشجوی فعال دارد که حدود ۵۰۰۰ نفر از آنها در سنوات مجاز هستند و در بین آنها حدود ۴۰۰۰ نفر از دانشجویان در دوره روزانه تحصیل می‌کنند که از این تعداد از دانشجویان ۲۶۲۷ نفرشان در خوابگاههای دانشجویی اسکان دارند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تغذیه دانشجویان نیز افزود: در کنار بودجه تغذیه دانشجویان که در بودجه سالانه دانشگاه دیده شده است سازمان برنامه و بودجه حدود ۵۰ میلیارد ریال از تبصره ۱۴ در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای این منظور برای دانشگاه هرمزگان در نظر گرفته است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن بیان اینکه در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، قریب به ۶۵ میلیارد ریال به امور رفاهی دانشجویان این دانشگاه از سوی صندوق رفاه دانشجویان کمک شده است، گفت: در حدود ۳۶ میلیارد ریال از این مبلغ در شش ماهه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از بابت ارتقاء خوابگاهها، آشپزخانه و سالنهای غذا خوری این دانشگاه پرداخت شده است و بدلیل نیاز این دانشگاه، امسال نیز مانند سالیان قبل کمک های صندوق به این دانشگاه، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول