اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سازش موجب جری‌تر شدن صهیونیست‌ها شده است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سازش نه تنها فایده‌ای برای ملت فلسطین و آزادسازی قدس نداشته بلکه موجب جری‌تر شدن رژیم صهیونیستی نیز شده است.

سازش موجب جری‌تر شدن صهیونیست‌ها شده است

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای ا سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: بیت‌المقدس نه با شعار و نه با مذاکره و نه با سازش بلکه فقط با مقاومت مسلحانه آزاد می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و ملت فلسطین باید راه مبارزه مسلحانه با این رژیم را در پیش گیرند و سایر ملل اسلامی و همین‌طور ملل آزاده جهان نیز به حمایت از آنها بپردازند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اظهار داشت: بیت‌المقدس قبله نخست همه مسلمانان است و همه ملت‌های مسلمان در قبال آزادسازی قبله نخست خود باید احساس مسئولیت داشته باشند

کاظمی خاطرنشان کرد: باید این سرزمین از دست اشغالگران صهیونیستی خارج شود و بدانیم که راه آن نه از طریق مذاکره و اقدامات اینچنینی بلکه بنا به تجربه‌ای که ملت‌های مسلمان دارند باید با زور و مقاومت مسلحانه این کار انجام شود.

وی در پایان گفت: تجربه دهه‌های قبل نشان داد که سازش و رفتارهایی از این قبیل نه تنها فایده‌ای برای ملت فلسطین و آزادسازی قدس شریف ندارد بلکه موجب جری‌تر شدن رژیم صهیونیستی نیز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول