اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

حمایت صالحی امیری از اعزام تیم‌های ملی جودو

رئیس فدراسیون جودو کشورمان امروز با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

حمایت صالحی امیری از اعزام تیم‌های ملی جودو

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان این دیدار و در آستانه اعزام تیم ملی جودو کشورمان به مسابقات و اردوی مشترک با عراق و روسیه، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت‌های مالی و معنوی کمیته ملی المپیک از تیم های ملی جودو اعزامی به مسابقات خبر داد.

همچنین در این دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک به صورت رسمی حضور تیم ملی جودوکشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی(قونیه) را اعلام کردند و برای مردان و بانوان جودوکا کشورمان در این رقابت ها آرزوی موفقیت کردند.

در این دیدار کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت و از اعزام تیم ملی جودو به بازی های کشورهای اسلامی ابراز خوشحالی کرد.

 

لازم به ذکر است، مسابقات بین المللی و اردوی مشترک عراق با حضور 9 کشور از 21 اردیبهشت ماه 1401 در شهر بغداد برگزار خواهد شد وسابقات جایزه بزرگ جودو روسیه طی روزهای 16 تا 18 اردیبهشت ماه سال 1401 در شهر خاباروفسک کشور روسیه و در ورزشگاه لنین برگزار خواهد شد و این رقابت‌ها با پاداش نقدی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول