اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جامعه کلیمیان ایران: روز قدس نشان‌دهنده بلندای نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است

جامعه کلیمیان ایران با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد روز قدس نشان‌دهنده بلندای نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی است که هر سال با شور و حرارتی بیش‌تر نسبت به گذشته در سراسر جهان پاس داشته می‌شود.

جامعه کلیمیان ایران: روز قدس نشان‌دهنده بلندای نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جامعه کلیمیان ایران در آستانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای تصریح کردند که تیراندازی در مسجدالقصی نماد هتک حرمت این مکان مقدس و عدم رعایت حقوق بشر است. 

متن کامل بیانیه جامعه کلیمیان ایران به مناسبت فرارسیدن روز قدس به شرح زیر است:

روز جهانی قدس؛ یادآور بلندای افق دید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که هر سال با شور و حرارتی بیشتر نسبت به گذشته در سراسر جهان پاس داشته می‌شود.

امسال روز قدس با تحولات مبارزاتی جدید در سرزمین‌های اشغالی گره خورده است.

یورش نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی و شلیک گلوله در مسجد الاقصی که مکانی مورد احترام برای تمامی ادیان الهی است؛ نماد بارز هتک حرمت به این مکان مقدس و سلب حقوق شهروندی و عدم رعایت حقوق بشر بوده و همچنین تاکیدی بر توحش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی است. اما خوشبختانه برخلاف توهمات صهیونیست‌ها؛ مظلومیت و اقتدار فلسطینیان و مقاومت و شجاعت ایشان در برابر رژیم سفاک صهیونیستی؛ نه تنها نتیجه ای جز استیصال نفتالی بنت و شکنندگی بالای دولت ائتلافی او در بر نداشته است؛ بلکه باعث ایجاد انگیزه‌های بیشتری نیز در میان ملت شریف ایران و تمامی مردم جهان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین گردیده است و صدای دفاع و حمایت از انتفاضه را پرطنین‌تر از گذشته به گوش جهانیان رسانیده است.

جامعه کلیمیان ایران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت عزیز ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان، یورش‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و همچنین اقدامات خائنانه جریان عربی به آرمان فلسطین را به شدت محکوم نموده و تاسف خود را نسبت به بی‌اعتنایی سازمان‌های حقوق بشر از جمله سازمان ملل متحد اعلام می‌دارد و همچون همیشه حمایت همه جانبه خود را از این مردم مظلوم تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال ظالمان ابراز داشته و اطمینان دارد که این امت مظلوم به زودی زود به تمامی حقوق حقه خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول