اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ویژه برنامه روز قدس با حضور قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد

قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: فلسطین طولانی ترین بحران در طول تاریخ است؛ بحرانی که یک قرن از آن گذشته و تاکنون حل نشده است.

ویژه برنامه روز قدس با حضور قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مهدی شکیبایی قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین در مراسمی که توسط بسیج دانشجویی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به مناسبت روز قدس برگزار شد، گفت: اگر بنا باشد ده ها جلسه برای پاسخ به شبهات پیرامون مسئله فلسطین برگزار کنیم باز هم کم است چراکه در فضای مجازی در رابطه با این موضوع از یک کاه، کوهی ساخته می شود. فلسطین طولانی ترین بحران در طول تاریخ است؛ بحرانی که یک قرن از آن گذشته و تاکنون حل نشده است.

وی در ادامه ضمن بیان شبهه فروش زمین های فلسطینی ها توسط خود ایشان، با دلایل تاریخی و عقلی به این شبهه پاسخ داد و افزود: حتی اگر این ادعا صحیح باشد، خرید زمین توسط ملتی خارجی لزوما تصاحب حکومت آن کشور توسط آنها را به همراه نخواهد داشت.

شکیبایی گفت: امام راحل اهتمام زیادی به مسئله فلسطین داشت و درپی به رسمیت شناخته شدن مظلومیتِ ملت فلسطین در عرصه جهانی بود و با همراه کردن توده مردم تاحد زیادی موضوع فلسطین به یک دغدغه بین المللی تبدیل شد؛ ما درعمل نشان دادیم هرکسی سوار قطار محور مقاومت شود مورد حمایت ملت ایران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول