اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کوهیان: بازیکنان با دل و جان بازی کردند/ در دیدار بعد همه چیز از صفر شروع می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: همه بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند، اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

کوهیان: بازیکنان با دل و جان بازی کردند/ در دیدار بعد همه چیز از صفر شروع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از باخت شاگردانش در بازی نخست فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: متاسفانه کوارتر سوم را خوب بازی نکردیم و یک مقدار روند کار ما بهم خورد. در کوارتر چهارم تا حدی جبران کردیم و اگر یک جاهایی هم کارهایی که می‌خواستیم عملی می‌شد روند بهتری را در بازی طی می‌کردیم.

او ادامه داد: در این بازی یک زمان‌هایی بازیکن خارجی آن‌ها را هم خوب مهار نکردیم و همه این عوامل دست به دست هم داد که نتیجه را واگذار کردیم.

کوهیان درباره شرایط مصدومان و تاثیر این شرایط بر روند تیم ذوب‌آهن نیز گفت: بعد از بازی با سیرجان که به اصفهان رفتیم، 7 آسیب دیده داشتیم و این 7 نفر همه تلاش خود را با دکترهای تیم کردند تا به بازی فینال برسند. مصدومیت سجاد کمی شدید است و کامل خوب نشده است، اما همه بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و من فکرم می‌کنم یک جاهایی شاید اگر روند بازی خود را حفظ می‌کردیم نتیجه فرق می‌کرد.

او درباره بازی دوم فینال نیز اظهار کرد: این بازی تمام شد و در بازی بعد همه چیز از صفر شروع می‌شود. چهارشنبه قطعاً بازی متفاوتی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره داوری مسابقه نیز توضیح داد: داوری یکی دو جا اشتباه داشت، اما عمدی نبود و سعی کردند بازی را خوب مدیریت کنند و خوب هم کار کردند. به هر حال اشتباه همیشه وجود دارد اما در مجموع رضایت بخش بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول