اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه14

کتابچه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه۱۴ نخستین گام راهبردی برای توسعه و آبادانی این منطقه با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری مشارکتی برداشته شد.

رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه14

به گزارش خبرگزاری فارس، با رونمایی از  کتابچه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه۱۴ نخستین گام راهبردی برای توسعه و آبادانی این منطقه با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری مشارکتی برداشته شد. 

در این مراسم که با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزارشد، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی ، توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اهداف مدیریت شهری جدید برای ارائه خدمت بیشتر و کیفی تر به شهروندان، خدمت به مردم انقلابی دارالمومنین  را توفیق برشمرد و فعالیت مدیریت شهری این منطقه را برای خدمت رسانی به شهروندان و اقدامات پیش رو مثبت ارزیابی کرد.

نگهداشت شهر، تسهیل در ترافیک و افزایش سرانه های فرهنگی و مفرح و ضرورت هوشمند سازی و استفاده از ظرفیت های برای رونق شهر با جذب مشارکت مردمی از محورهای مطرح و مورد تاکید فروزنده در این مراسم بود.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه14 با بیان اینکه رصد و مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی شهر و بهبود سرانه های شهری موثر است، از تهیه سند جامع برای همه نواحی و محله های منطقه و شناسایی زمین های بالای500 متر  برای افزایش سرانه های عمومی منطقه با اجرای پروژه های مشارکتی خبرداد.

سالاری پور بااشاره به شناسایی و معرفی قسمتی از فرصت های سرمایه گزاری منطقه  که در اختیار سرمایه گزاران و شهروندان منطقه قرار می گیرد، افزود: در این کتابچه موضوعات در حوزههای مشارکتی، شهرسازی ، املاک ، کاربری ها و ظرفیت ها ی منطقه شناسایی و مشخص  شده تا با حضور و همیاری آنها سرانه های عمومی و مورد نیاز شهروندان افزایش یابد. 
شهردار منطقه در پایان ضمن تصمیم  و تلاش مدیریت شهری منطقه برای اجرای بیشتر پروژه های مشارکتی و  افزایش سرانه های فرهنگی و مفرح ، تاکید کرد: منطقه14 در افق چشم انداز، منطقه ای مردم محور با جلب مشارکت های مردمی بر محور نخبگان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول