اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بررسی وضعیت چین برای برگزاری بازی‌های آسیایی/هانگژو مسابقات را برگزار می‌کند؟

یک مقام مسئول شورای المپیک آسیا اعلام کرد بازی‌های آسیایی هانگژو در زمان تعیین شده برگزار می‌شود.

بررسی وضعیت چین برای برگزاری بازی‌های آسیایی/هانگژو مسابقات را برگزار می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که یک رسانه فرانسوی هفته گذشته به قول دبیرکل شورای المپیک آسیا از احتمال لغو بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو خبر داده بود، یک مقام رسمی شورای المپیک آسیا (OCA) امروز در گفت‌وگو با رویترز از برگزاری این بازی‌ها روزهای 10 تا 25 (19 شهریور تا 3 مهر) سپتامبر خبر داد.

این مقام مسئول اعلام کرد که OCA با مقامات چینی برگزاری بازی‌ها تماس گرفته و تاکید شده در حال حاضر هیچ نگرانی در خصوص لغو یا تعویق بازی‌ها وجود ندارد.

این مقام شورای المپیک آسیا، گفت: OCA به پکن نامه نوشته تا به طور شفاف شرایط را بازگو کند و منتظر گزارشات مقامات چینی است. این موضوع در نشست هیات اجرایی OCA در تاشکند در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از رقابت‌های بین‌المللی در چین یا لغو شد و یا به تعویق افتاد غیر از المپیک زمستانی 2022 که در پکن تحت شرایط خاص برگزار شد.

اوایل ماه جاری میلادی، مقامات برگزاری بازی‌های آسیایی از تکمیل 56 ورزشگاه خبر دادند که برای میزبانی از 11 هزار ورزشکار از 44 کشور آماده هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول