اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

توضیح درباره یک تیتر در خبرگزاری فارس

انتخاب یک تیتر در بازنشر خبری از سایت رهبرانقلاب در خبرگزاری فارس موجب سوءتفاهماتی برای برخی مخاطبان شد. خبرگزاری فارس لازم دانست توضیحاتی را در این باره اعلام کند.

توضیح درباره یک تیتر در خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، پیرو انتشار بخشی از سخنرانی سال ۵۸ رهبرانقلاب در سایت ایشان با عنوان « خط خوارج امروز هم هست»، خبرگزاری فارس در خروجی های خود این مطلب را بازنشر داده و از سر تیتر « تیتر یک معنادار سایت رهبرانقلاب» استفاده کرد.

ادمین فضای مجازی این خبرگزاری در خروجی های فضای مجازی فارس پلاس نیز از تیتر « رهبرانقلاب: خوارج را با متهم ساختن فرزندان راستین اسلام بشناسید» برای بازنشر این مطلب استفاده کرد که به دلیل همزمانی انتشار این مطالب با مسائل مطرح در فضای مجازی باعث ایجاد سوءتفاهماتی برای برخی مخاطبان شد.

هرچند این تیتر از متن منتشر شده سایت رهبری و از سخنرانی ایشان انتخاب شده بود اما خبرگزاری فارس لازم می داند به مخاطبان خود اعلام کند که انتخاب این تیترها از سوی خبرنگار این خبرگزاری انجام شده و هیچ ارتباطی به سایت رهبرانقلاب نداشته است.

با این حال لازم می دانیم چنانچه انتشار این مطلب باعث شد تا برخی دنبال کنندگان صفحات خبرگزاری فارس، خود را مخاطب این تیتر بپندارند از آنها عذرخواهی کنیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول