اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی فولاد: کار بزرگی در آسیا انجام دادیم/کارمان هنوز تمام نشده

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: کار بزرگی انجام شده و خوشحالیم که هواداران از این عملکرد راضی هستند.

مربی فولاد: کار بزرگی در آسیا انجام دادیم/کارمان هنوز تمام نشده

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی در خصوص دیدار فولاد مقابل الغرافه اظهار داشت: پیش از هر صحبتی این صعود را به مردم ایران و هواداران‌مان تبریک می‌گویم. کار بزرگی انجام شده و خوشحالیم که هواداران از این عملکرد راضی هستند. بازی خیلی سختی مقابل الغرافه بود. در همان نیمه‌ نخست بازی کاملا در اختیار ما بود و قبل از گل موقعیت‌هایی ‌داشتیم و کاملا توپ و زمین در اختیار ما بود. تیم حریف هیچ موقعیتی در این نیمه نداشت و فکر ‌می‌کنم‌ اگر خوش‌شانس بودیم حداقل دو گل می‌زدیم.

مربی فولاد تصریح کرد: در نیمه دوم بازی احساسی و انتحاری تیم الغرافه که برای صعود تنها نیاز به برد داشت، باعث شد عاقلانه بازی کنیم. توانستیم خیلی خوب تیم حریف را کنترل کنیم و حتی موقعیت برای گل بعدی هم داشتیم که کم دقت  بودیم.

وی افزود: مسابقات هنوز تمام نشده و در بازی آخر باید با تمام تمرکز و انگیزه به مصاف شباب الاهلی برویم. تیم پرستاره و قدرتمندی است اما ما هم فولادیم. تا ثانیه آخر خواهیم جنگید و ان‌شاالله مانند پنج بازی قبل با بالاترین تمرکز و انگیزه به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول