اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

ماجرای تغییر قیافه یک مدیر بانکی/ آبرویی که قربانی قضاوت زودهنگام شد

ماجرای تغییر قیافه یک مدیر بانکی و ربط دادن آن به پست گرفتن در دو دولت مختلف، موضوعی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

ماجرای تغییر قیافه یک مدیر بانکی/ آبرویی که قربانی قضاوت زودهنگام شد

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته تعدادی از کاربران دو تصویر از یک مدیرعامل بانک را منتشر کردند و مدعی شدند که وی با توجه به این که در کدام دولت پست گرفته است، چهره ظاهری اش هم تغییر می‌کند.

این عده ادعا می‌کنند مهدی رضایی در زمان مدیریتش بر بانک مهر اقتصاد در دولت روحانی(۱۳۹۵) بدون محاسن بوده و امسال(۱۴۰۱) در زمان ریاستش بر بانک کشاورزی در دولت رئیسی با ریش و محاسن ظاهر شده است.

 

اما واقعیت این است که تغییر چهره وی هیچ ارتباطی با سمت گرفتنش در دولت رئیسی ندارد، چرا که وی سال‌ها است که با چنین چهره‌ای ظاهر می‌شود(تصاویر منتشر شده از وی در سال ۹۸ هم چنین موضوعی را اثبات می‌کند)

 

تصاویر بدون محاسن وی هم مربوط دورانی است که وی کارمند یکی از بانک‌ها بوده است.

 

خبرگزاری فارس، هرگونه شایعه در خصوص افراد را فارغ از هرگونه جناح‌بندی و گروه‌بندی سیاسی منتشر می‌کند. مخاطبان می‌تواند اخبار این بخش را در گروه شایعه تا واقعیت خبرگزاری فارس مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول