اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت با کار جهادی مانع از قطعی برق در زمستان شد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه همه پیش‌بینی‌ها از خاموشی برق در زمستان حکایت می‌کرد، گفت: با وجود این کسری تراز گاز و پیش‌بینی‌ها برای قطعی برق با اقدامات جهادی ما شاهد جبران این کسری تراز و عدم قطعی برق در زمستان بودیم.

دولت با کار جهادی مانع از قطعی برق در زمستان شد

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات مثبت دولت رئیسی گفت: ما در 6 ماه دوم سال 1400 با کسری تراز 250 میلیون متر مکعبی گاز مواجه بودیم که با این وضعیت همه پیش‌بینی‌ها از خاموشی برق نیروگاه‌هایی که برق‌شان از طریق گاز تولید می‌شد در زمستان حکایت می‌کرد.

وی افزود: با وجود این کسری تراز گاز و پیش‌بینی‌ها برای قطعی برق با اقدامات جهادی ما شاهد جبران این کسری تراز و عدم قطعی بر در زمستان بودیم که  جا دارد از کارکنان وزارت نفت از وزیر تا کارگری که در مناطق دوردست مجاهدانه تلاش می‌کند تشکر کنم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دیگری که در دولت آقای رئیسی شاهد آن بودیم اصلاح فرایندها برای  ایجاد ثبات اقتصادی بود که البته جا دارد تا در کوتاه‌مدت نیز اقدامات لازم برای کنترل قیمت‌ها در بازار انجام شود تا سفره مردم از این کوچک‌تر نشود.

یوسفی با بیان اینکه ما در دولت آقای رئیسی شاهد ثبات در تصمیم‌گیری‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: در دولت قبل و در سال‌های 98 و 99 ما شاهد صدور 220 بخشنامه متناقض از سوی بانک مرکزی بودیم که صادرکنندگان و واردکنندگان را دچار سردرگمی کرده بود.

وی افزود: ما در ابتدای کار دولت شاهد آن بودیم که مردم ما برای تزریق واکسن باید میلیون‌ها تومان خرج می کردند و به کشورهای همسایه می‌رفتند اما در همین مدت کوتاه با واردات و تولید گسترده واکسن کرونا در کشور و واکسیناسیون عمومی در این باره این مشکل مرتفع شد و آرامش به جامعه برگشت و ما با مازاد در تولید واکسن در کشور مواجه هستیم و می‌توانیم نیاز دیگر کشورها را نیز تأمین کنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دولت قبل قرض‌های سنگینی به دولت آقای رئیسی رسیده و دولت جدید ماهانه 12 هزار میلیارد تومان برای پرداخت اصل و سود که دولت آقای روحانی فروخته و در امور غیر زیرساختی به مصرف رسانده است، پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول