اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

تجهیز نیروی پدافند هوایی ارتش به انواع تسلیحات پیشرفته بومی

فرمانده گروه واکنش سریع شهید ستاری با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی به انواع تسلیحات پیشرفته بومی مجهز شده است، گفت: اقتدار و صلابت امروز ارتش، خاری در چشم دشمنان است.

تجهیز نیروی پدافند هوایی ارتش به انواع تسلیحات پیشرفته بومی

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ امیر سرتیپ دوم علی‌اصغر جعفری فرمانده گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری صبح امروز در جمع فرماندهان این یگان با بیان اینکه گروه پدافند هوایی شهید ستاری از یگان‌های با اهمیت و توانمند در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش است، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش آماده است هر مأموریتی را که به این نیرو محول شود به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار مجموعه پدافند هوایی مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان این نیرو است، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی به انواع تسلیحات پیشرفته بومی مجهز شده است که همین امر موجب افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

امیر سرتیپ دوم جعفری با بیان اینکه جابجایی و تحرک بالای تجهیزات و نفرات گروه واکنش سریع شهید ستاری در هر شرایط آب و هوایی از مؤلفه‌های اصلی و مهم این یگان به شمار می‌رود، افزود: با تکیه بر توانمندی بالای کارکنان تلاشگر، متعهد و فنی این یگان و نیز تجهیزات به‌روز راداری و موشکی که در اختیار نیروی پدافند هوایی است، اجازه هرگونه توطئه و تفکر خبیثانه را از دشمن سلب کرده‌ایم.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ستاری با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت امروز مجموعه ارتش، خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است، عنوان کرد: آسودگی خاطر و امنیت یکایک هوطنانمان در گوشه گوشه ایران پهناور خط قرمز پدافند هوایی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول