اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی از اقدامات مهم دولت رئیسی است

عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است و ما منتظریم تا در ماه‌های پیش‌رو نتیجه پیگیری‌ها برای وصول مطالبات بانک‌ها از این بدهکاران نیز به مردم اعلام شود.

انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی از اقدامات مهم دولت رئیسی است

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ گفت: یکی از اقدامات مهم دولت آقای رئیسی در ماه‌های گذشته در حوزه بانکی بود که از جمله آن می‌توان به حذف شرط ضامن برای وام‌های زیر یکصد میلیون اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر اقدامات مهم دولت در حوزه مسائل بانکی انتشار ابربدهکاران بانکی است که ما منتظریم در ماه‌های پیش‌رو نتایج پیگیری‌ها برای وصول مطالبات از بانک‌ها و میزان مطالبات وصول شده به مردم اعلام شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: از دیگر اقدامات دولت، سیاست‌های انقباضی در حوزه کنترل نقدینگی است که میزان رشد نقدینگی در کشور بر اثر اجرای سیاست‌ها توسط دولت آقای رئیسی کمتر شده است و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در این زمینه اقدامات جدی را داشته‌اند.

ارکانی خاطرنشان کرد: در حوزه صادارت غیرنفتی نیز ما شاهد رشد در این حوزه هستیم که امیدواریم در این حوزه پیشرفت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه صادرات به فولاد تولیدکنندگان در این بخش گلایه‌مندی‌هایی درباره اعمال محدودیت برای صادرات فولاد دارند که می‌طلبد که این محدودیت‌ها برداشته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه اوکراین یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان مهم فولاد در سطح جهان است و امروز این کشور درگیر جنگ شده، ما می‌توانیم خلأ ایجاد شده در بازار را با برداشتن محدودیت‌ها در صادرات فولاد پر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول