اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکمیل طرح آب‌رسانی به روستای «گرجی» ازنا

فرماندار ازنا گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به روستای گرجی در این شهرستان که پس از سفر معاون استاندار در دستور کار قرار گرفت، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تکمیل طرح آب‌رسانی به روستای «گرجی» ازنا

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس دز ازنا از تامین آب شرب پایدار روستای گرجی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان آبفا شهرستان ازنا و مساعدت مدیرعامل شرکت آبفا لرستان، آب روستای گرجی که مدتهاست با مشکل کمبود مواجه بود از آب شرب شهر ازنا تامین و از امروز به شبکه آب شرب شهر وصل شد. 

وی افزود: طرح آبرسانی به روستای گرجی یکی از مصوبات سفر معاون عمرانی استاندار به شهرستان ازنا بود که این امر محقق و از امروز روستای ٣ هزار نفره گرجی آبی تصفیه شده و با کیفیت مصرف خواهند نمود. 

فاتحی بر تلاش برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی در ازنا تاکید و عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ازنا باید تمام تلاش خود را جهت خدمت به مردم شریف این شهرستان به کار بگیرند. 

شایان ذکر است معاون عمرانی استاندار در نیمه دوم فروردین به ازنا سفر کرده بود و در جریان این سفر مصوب شد مشکل آب‌رسانی به روستای گرجی سریعا مرتفع شود که این اقدام در زمان کوتاه انجام شد. 

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول