اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید رییس‌جمهور از مرکز ترک اعتیاد صفادشت ملارد

رئیس جمهور کشور طی بازدید سرزده‌ای که از غرب استان تهران داشت در مرکز ترک اعتیاد اخوان صفادشت ملارد حضور یافت.

بازدید رییس‌جمهور از مرکز ترک اعتیاد صفادشت ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور طی بازدید سرزده‌ای که از غرب استان تهران داشت در مرکز ترک اعتیاد اخوان صفادشت ملارد حضور یافت.

رئیسی در بازدید از مرکز اخوان غرب استان تهران با اشاره به اینکه بهبود معتادین متجاهر یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی و ادارات مرتبط است، گفت: در صورت ترک اعتیاد هر یک معتاد بسیاری از مشکلات جامعه و آسیب های اجتماعی برطرف خواهد شد و دولت تمام تلاش خود را برای این امر اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به نتایج مثبت نگهداری معتادین متجاهر غرب استان تهران در این مرکز افزود: به متولیان امر دستور داده‌ام که ظرفیت نگهداری معتادین در این مرکز به دو برابر افزایش یابد و مسئولان هم در این زمینه اقدامات موثری انجام داده‌اند.

 

مرکز درمانی اخوان واقع در بخش صفادشت ملارد از سال ۱۳۹۲ تحت عنوان مرکز نگهداری معتادین متجاهر( ماده ۱۶) با ظرفیت حدود ۱۵۰۰ نفر احداث شده است که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز نگهداری استان تهران خدمات مددکاری، روانشناختی، درمانی، آموزشی ارائه می‌دهد.

این مجموعه در حال حاضر به معتادین متجاهر شهرستان های غرب تهران خدمات ارائه می‌کند و به گفته مسوولان استانداری تهران، طی مدت اخیر ۴۰۰ ظرفیت نیز به آن اضافه شده است.

رئیس جمهور در پایان این بازدید یک روزه ، شورای اداری غرب استان تهران را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول