اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان از مصاحبه با خبرنگاران منع شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام کرد تا پایان رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا، خبرنگاران نمی‌توانند با او، کادر فنی‌ و اعضای تیم ملی فوتبال این کشور مصاحبه کنند.

اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان از مصاحبه با خبرنگاران منع شدند

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «انوش دستگیر» سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان روز شنبه، (۳اردیبهشت) اعلام کرد علی‌رغم آنکه مردم افغانستان در صفحات اجتماعی تیم ملی فوتبال کشورشان را حمایت می‌کنند، اما اکثر رسانه‌ها به‌دنبال حاشیه سازی و تخریب این تیم هستند.

وی در صفحه شخصی نوشت با آنکه مردم افغانستان تیم ملی فوتبال کشورشان را در بدترین شرایط هم تنها نگذاشته‌اند، اما برخی خبرنگاران و رسانه‌ها از دانش خبرنگاری فقط تفرقه، حاشیه سازی و تضعیف آن را یاد گرفته و همواره منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند.

دستگیر با تاکید بر تلاش‌های تیم ملی فوتبال افغانستان برای صعود به جام ملت‌های آسیا از رسانه‌ها خواست به‌دنبال تخریب و ضعیف نشان دادن آن به مردم نباشند.

وی افزود: «از همین حالا تا تاریخ ۱۵ ژوئن و پایان رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا، سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان با هیچ خبرنگاری مصاحبه نخواهند کرد.»

دستگیر به رسانه‌ها گفت که آنها اجازه حضور در کمپ تمرینی تیم ملی افغانستان در قطر و هند را نیز نخواهند داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با بیان اینکه اعضای این تیم از هیچ تلاشی برای صعود تاریخی به جام ملت‌های آسیا دریغ نخواهند کرد، از مردم این کشور خواست تا با تمام توان از آنها حمایت کنند.

این تصمیم در حالی از سوی سرمربی تیم‌ ملی فوتبال افغانستان گرفته شده که انتقادات پیرامون سرمربی و رهبری فدراسیون فوتبال افغانستان به اوج رسیده است.

پیش‌تر بازیکنان افغانستان در یک بازی دوستانه با تیم حریف درگیر شدند که حاشیه‌هایی ایجاد کرد.

این درحالی است که ساعات رویارویی افغانستان مقابل حریفانش در رقابت‌های صعود به جام ملت‌های آسیا مشخص شده و افغانستان با کشورهای هنگ کنگ، هند و کامبوج دیدار خواهد کرد.

تنها یک کشور در این گروه با کسب بیشترین امتیاز به مسابقات جام ملت‌های آسیا راه خواهد یافت.

این رقابت‌ها به میزبانی شهر کلکته هند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول