اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

خون‌هایی که ممزوج شد

آمریکا پس از خروج خفت‌بار از افغانستان، با تجهیز دوباره گروهک‌های تکفیری، سعی دارد چهره‌ای خشن و جنایتکار از اسلام به غرب معرفی کرده و در کشورهایی مانند افغانستان با ایجاد تفرقه میان اهل تشیع و سنت، جنگ‌های قومی - مذهبی راه‌ بیاندازد.

خون‌هایی که ممزوج شد

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- زینب رحیمی: انفجارهای تروریستی ۳ روز اخیر در مزارشریف، کابل و قندوز و پیش از آن هتک حرمت حرم امام رئوف با ترور وقیح ۲ روحانی روزه در حرم آن حضرت که موجب شد خون شیعه و سنی ایرانی و افغانستانی یکی شود، نشان داد آمریکا، انگلیس، سعودی و امارات و صهیونیسم، دور جدیدی از اقدامات خشن تروریستی را به گروهک کثیف داعش و وهابیت جاهل سفارش داده‌اند تا ایران اسلامی و کشور مسلمان و مظلوم همسایه‌اش افغانستان، روز خوش نداشته باشند.

درست مانند صدر اسلام که نادانان ضدبشر در برابر پیامبر اعظم(ص) ایستادند و حضرت امیر علیه‌السلام را ابتدا خانه‌نشین و سپس در چنین روزهایی، ترور کرده و به شهادت رساندند، دشمنان امت اسلام مجبور شده‌اند به اقدامات شیطانی تروریستی روی بیاورند تا امنیت و احساس امنیت را در منطقه از میان ببرند.

امروز در فلسطین، افغانستان، عراق و یمن و در کل منطقه، کشورهای مستکبر با تمام توان حضور دارند تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند. برای جلوگیری از روند اسلام‌گرایی مجبور می‌شوند در اروپا قوانین ضداسلامی متعدد تصویب و شعارهای محدودکننده ضددین در انتخابات مطرح کنند؛ گواینکه شیاطین عالم، اسلام را دشمن شیطنت خود می‌دانند و بازگشت انسان‌ها به فطرت‌شان را خطری برای قدرت نفسانی‌شان برمی‌شمارند.

روی آوردن مردم عادی و نخبگان غرب به اسلام سران اروپا را وحشت‌زده کرده و فکر می‌کنند اگر روند مسلمان شدن مردم آنها با همین شکل ادامه پیدا کند درصد بالایی از مردم جهان تا پایان قرن ۲۱ مسلمان شده‌اند.

قدرت ملت‌های آزاده و مسلمان جهان بویژه مردم افغانستان آنها را پریشان کرده و کشور قلدری که با چند عملیات‌ محدود نظامی می‌توانست کشورهای ضعیف را به راحتی تصرف کند، کم‌تر از یک سال قبل، پس از ۲۰ سال با آبروریزی تمام شبانه از افغانستان گریخت.

آمریکاییان پس از خروج خفت‌بار از افغانستان، با تجهیز دوباره گروهک‌های تکفیری، اولا سعی دارند چهره‌ای خشن، جنایتکار و آدمکش از اسلام به مردم غرب که دسته‌دسته در حال گرایش به اسلام هستند معرفی کنند؛ ثانیا تفرقه‌افکنی را دوباره تشدید می‌کنند و ثالثا تلاش دارند با کشتار روزانه مسلمانان، تعداد نفوس مسلمین در جهان را کاهش دهند و هدف نهایی‌شان ایجاد جنگ قومی - مذهبی بین شیعه و سنی است که هوشیاری شیعیان و اهل سنت و اتحاد بیش از پیش‌شان، می‌تواند این توطئه را ناکام بگذارد.

آنها با یک برنامه‌ریزی دقیق ابتدا رسانه‌های خودفروخته‌ای را تطمیع کردند تا با انتشار اخبار کذب و فیلم‌های دروغین، شیعه را علیه سنی و سنی را علیه شیعه تحریک کنند و سپس با وارد کردن دوباره داعشی‌های وحشی، ترورها را ابتدا در مناطق شیعه‌نشین به راه انداختند و به زن و کودک شیعه هم رحم نکردند و حالا با انفجار در مسجد سنی‌های قندوز سعی دارند جنگ مذهبی در دیار افغانستان به راه اندازند.

بزرگان شیعه و سنی در افغانستان موظفند با بیدارسازی ملت افغان جلوی موفقیت توطئه جدید دشمنان اسلام در مسلمان‌کشی را بگیرند و بر هیات سرپرستی طالبان در این کشور نیز فرض است هر چه زودتر ضمن ایجاد امنیت برای همه مردم، عاملان و محرکان و توطئه‌گران و تروریست‌ها را که حتی در ماه مبارک رمضان نیز دست از خونریزی نمی‌شویند مجازات کنند.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول