اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشکیل گروهک‌های تروریستی جزو اهداف آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه اوضاع اقتصادی کشور در شأن ملت بزرگ ایران نیست، گفت: همراهی با دشمنان و استکبار  ثمره‌ای جز ایجاد شرایط سخت اقتصادی ندارد.

تشکیل گروهک‌های تروریستی جزو اهداف آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم سالگرد سردار شهید محمد علی حق‌بین در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه دفاع مقدس درس ایثار، فداکاری و از جان خود گذشتی برای اسلام و وطن بوده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، بعد از مدت کمی رزمندگان اسلام به‌واسطه توکل به خداوند توانستند بر دشمن غلبه کنند و این هم وعده خداوند است که فرموده اگر دستوراتی که دادم را اطاعت کنید، شما را یاری می‌کنم.

وی با اشاره به حضور شهدای بسیار زیاد در تاریخ جمهوری اسلامی گفت: یکی از توفیقات در انقلاب اسلامی این بود که خداوند متعال بندگان بی شماری را توفیق کرده که وظیفه خود را به درستی عمل کنند به طوری که در ۴۳ سال گذشته شهدای بسیاری توفیق شهادت و برخی‌ها نیز توفیق انجام درست وظایف و مسؤولیت نصیبشان شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به ماهیت استکبار ستیزی جمهوری اسلامی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی هشدارهایی به دشمنان ملت یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی داده شد که سمت و سوی صحبت‌های امام راحل(ره) انزوا آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی است و این روند در ۴۳ سال گذشته با سرعت در حال انجام بوده و اکنون نشانه‌هایی از انزوا آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

فدوی یکی از اهداف آمریکا را تشکیل گروهک‌های تروریستی در جهت نابودی جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب از همان اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تصور غلبه بر جمهوری اسلامی را داشتند و برای تحقق اینکار گروهک‌های مختلف را تأسیس و به نبرد با ایران فرستادند.

وی حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی را یکی از بزرگترین حملات به یک کشور در تاریخ دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس ۸۷ کشور علیه جمهوری اسلامی فعالیت و حتی بعضا اقدام کردند ولی هر روز جبهه حق یعنی انقلاب اسلامی پیروز و جبهه باطل یعنی استکبار ضعیف‌تر شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انزوا آمریکا و رژیم صهیونیستی از دوران دفاع مقدس آغاز شد، گفت: در یک و نیم سال پایان هشت سال دوران دفاع مقدس آمریکا مستقیم وارد جنگ با ایران شد زیرا اهداف خود در جمهوری را از دست رفته می‌دید.

فدوی با اشاره به نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی در معادلات خاورمیانه بیان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها با قدرت حضور داشته و این اقتدار انقلاب در سرتاسر عالم هستی وجود دارد به طوری که اکنون انصار الله یمن با تبعیت از روحیه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی، برای رژیم آل سعود شرط تعیین می‌کند.

وی وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس را نشان‌دهنده وفا و روحیه جهادی جوانان در جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: نتایجی که در انقلاب اسلامی با ابزار مادی و دنیایی قابل لمس و محاسبه نیست زیرا برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ۲۰۰ هزار نفر شهید و هزاران نفر جانباز و یا اسیر شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مقایسه‌ای میان توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، تصریح کرد: بودجه نظامی آمریکا ۸۰ میلیارد دلار است و حتی به لحاظ علمی و تکنولوژی هم آن‌ها در رتبه‌های بالاتری قرار دارند، ولی در کسب نتایج، این موضوع برعکس است ولی جوانان ایرانی با تکیه بر نیروی ایمان به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند.

فدوی با تاکید بر لزوم توجه به وعده پروردگار در خصوص پیروزی جبهه اسلام گفت: وقتی قواعد قرآنی رعایت شود، یمنی‌ها بر جبهه متحد کفر و باطل از قبیل کشورهای ضعیف جنوبی خلیج فارس، اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و حتی آفریقایی‌ها غلبه می‌کنند و این نشان می‌دهد که اگر به وعده‌های خداوند ایمان داشته باشیم، نتایج به بهترین نحو رقم خواهد خورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اوضاع اقتصادی کشور در شأن ملت بزرگ ایران نیست، افزود: امروز از نظر اقتصادی چون به قواعد الهی توجه نکردیم و دستورالعمل‌های دشمن را مبنا قرار دادیم، باعث شده تا شرایط فعلی اقتصادی در جامعه اینچنین شود.

وی وجود شهدای مدافع حرم را نتیجه تغییر نسل درست در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: پاسداران جدید که حتی دوران دفاع مقدس را ندیدند با حضور در جبهه حق علیه باطل دعوت خانم حضرت زینب (س) را لبیک گفته و با خونه‌‌های پاک خود داعش را نابود کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول