اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انصاری: فولادی‌ها کارهای سخت را با قدرت انجام می‌دهند/ الغرافه در بازی رفت به خوبی دفاع کرد

بازیکن تیم فولاد گفت: تیم ما همیشه کارهای سخت را خیلی خوب و با قدرت انجام دادیم و در مجموع از اینجا بودن لذت می‌بریم.

انصاری: فولادی‌ها کارهای سخت را با قدرت انجام می‌دهند/ الغرافه در بازی رفت به خوبی دفاع کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساسان انصاری در مورد دیدار فردا با الغرافه در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فردا هم همانند مسابقات دیگر برای ما مهم است. دیدارهای برگشت قطعا سخت تر است، چون تیم‌ها یک بار با هم بازی کرده‌اند و به خوبی یکدیگر را آنالیز می‌کنند. ما هم آنالیز خوبی از الغرافه داریم و می‌دانیم که به چه شکل فوتبال بازی می‌کنند. به خاطر همین با شور و شوق زیادی برای این بازی آماده هستیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که برای رسیدن تا اینجا چقدر سختی کشیدیم و تلاش کردیم. تمام تمرکز ما هم معطوف به بازی فردا است و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنیم. شرایط جدول هم طوری است که تیم اول جدول و شانس نخست صعود هستیم، اما می‌دانیم که در فوتبال هر لحظه ممکن شرایط تغییر کند و قطعا با این دیدگاه در بازی فردا حاضر می‌شویم تا به چیزی که هدف مان است، برسیم.

بازیکن فولاد تاکید کرد: می‌دانیم که کار سخت است، اما تیم ما همیشه کارهای سخت را خیلی خوب و با قدرت انجام دادیم و در مجموع از اینجا بودن لذت می‌بریم.

انصاری گفت: ما در بازی با الغرافه تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما متاسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. یکی از دلایل آن هم تفاوت بازی الغرافه در لیگ خودشان و آسیا بود. آنها تیم قابل احترامی هستند و خیلی خوب دفاع کردند. همه راه ها را برای رسیدن به گل امتحان کردیم، اما به چیزی که حق‌مان بود، نرسیدیم. البته برای بازی فردا کادرفنی برنامه هایی دارد و ما هم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول