اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اولین مصاحبه سرمربی جدید منچستریونایتد: باید این تیم را به جایگاه‌ اصلی‌اش بازگردانیم

اریک تن‌هاگ در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد گفت: می‌خواهیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

اولین مصاحبه سرمربی جدید منچستریونایتد: باید این تیم را به جایگاه‌ اصلی‌اش بازگردانیم

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که از فصل آینده «اریک تن‌هاگ» هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

تن‌هاگ در اولین مصاحبه خود گفت: افتخار بزرگی است که سرمربی منچستریونایتد شدم. بسیار هیجان زده هستم که چنین چالشی را پیش روی خودم می‌بینم. من تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا تیمی بسازم که بتواند منچستریونایتد را به جایگاه اصلی‌اش بازگرداند.

وی ادامه داد: خداحافظی از آژاکس پس از این سال‌های زیبا بسیار سخت است. به من همه هواداران آژاکس این اعتماد را می‌دهم که تمام تمرکزم تا پایان فصل روی این تیم خواهد بود و پیش از موفقیت این تیم راهی منچستریونایتد نخواهم شد.

جان مورتو، مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد در این خصوص گفت: ما بسیار خوشحالیم که می‌خواهیم قراردادی طولانی مدت این سرمربی ببندیم. ما می‌خواهیم منچستریونایتد را به همان سطحی که سابق بود، بازگردانیم. تیمی که بتواند برای قهرمانی‌ها رقابت کند. اندیشه و مقصد تن‌هاگ رسیدن به این اهداف است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول