اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جوانان باشد

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف به ویژه جوانان به عنوان پشتوانه‌های نظام باشد.

اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جوانان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، منصور کریمی‌فرد شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشتغال‌زایی بنیاد مسکن در پل‌دختر، عملکرد سپاه در زمینه اشتغال‌زایی را در این شهرستان مطلوب خواند و اظهار کرد: سپاه در زمینه اشتغال‌زایی در پل‌دختر بانک اطلاعاتی راه‌اندازی کرده و ٢ تسهیلگر در پل‌دختر و معمولان دارد و صندوق‌های قرض‌الحسنه در سال ١٣٩۶ در این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای تحقق شعارهای محوری اقتصاد مقاومتی توسط سپاه صورت گرفته که به اشتغالزایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک موثری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: سپاه با هم‌فکری روستاییان و کارشناسانی که در زمینه شناسایی شغل متناسب با هر منطقه تبحر دارند با آسیب شناسی در مواقع مختلف مانند خشک‌سالی در رابطه با نوع اشتغال مناسب تصمیم می‌گیرد و در این زمینه نظارت می‌شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی باید همراه با ورود نخبگان، دانشگاهیان و صاحبان فکر باشد تا فرصت‌ها به آسیب و تهدید تبدیل نشود و از این تسهیلات با بهترین خروجی در زمینه تحقق شعار سال و جلب رضایت مردم استفاده بهینه شود.

کریمی فرد یادآورشد: انتظار می‌رود در راستای تحقق این امر فرماندار پل‌دختر خود در راس کار باشد و مسئولیت اشتغال‌زایی را به عهده بگیرد و بنیاد برکت به عنوان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی روی این طرح‌ها با توجه به تحقق شعار سال کار کند.

وی افزود: در این راستا فرماندار کارگروهی اعم از بنیاد برکت و کارشناسان سپاه که یک ظرفیت هستند و از همه نخبگان، دانشجویان و متخصصان امر تشکیل دهد تا این سرمایه‌‌ها هدر نرود و مفید به فایده هزینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و اهمیت جوانان در گام دوم انقلاب اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف به ویژه جوانان به عنوان پشتوانه‌های نظام باشد.

کریمی فرد افزود: انتظار می‌رود جهت شفاف سازی و نظارت و این که تسهیلات به چه کسانی واگذار می‌شوند اصحاب رسانه نسبت به این امر ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول